Sjuttifem - Ingo analyserar V75
Jag har sedan en kort tid tillbaka drivit en egen sida där jag har lagt upp analyser, ranking och spelförslag till V75. Efter att ha fått prova det en stund så har jag bestämt mig för att flytta över allt hit till sharps. Sharps är redan Sveriges största spel- och sportforum och jag ser bara fördelar med att lägga ner mitt arbete här istället för att försöka bygga upp något nytt.
Jag kommer att lägga ut analyser till de V75-omgångar som jag har tid att göra ett noggrant jobb med och förhoppningsvis kommer det ut analyser en gång i veckan.
Jag lägger ner mycket tid på att analysera loppen. Ser gamla lopp i lopparkivet, lyssnar på intervjuer och försöker ta reda på exakt hur loppen kommer att bli körda. Jag bygger en rank varje vecka och bygger sedan mitt spel efter den ranken. Jag rankar efter hur spelvärd jag tycker att en häst är och den hästen som jag tycker har högst segerchans i loppet behöver inte nödvändigtvis rankas först. Jag spelar hellre för att vinna en miljon en gång, än att vinna hundra tusen nio gånger.
Jag lägger ner väldigt mycket tid på trav och ofta flera timmar om dagen för att analysera en V75-omgång. Jag är tacksam för all positiv feedback jag har fått tidigare och jag hoppas att ni som har följt mig tidigare fortsätter att göra det även här.
För att hålla det lite städat och fint här i speldagboken så försöker vi hålla den här sidan till enbart analyserna och övrigt som jag lägger ut. Har ni egna tips eller tankar så får ni gärna dela med er av det i de trådar som redan finns ägnat för det. Ni är självklart välkommen med frågor om det är något ni undrar över. Om ni gillar det ni läser får ni gärna lämna några sharp$ efter er.
Senast redigerad av dingo1337 den 2017-09-17 klockan 22:57.
|