Visa ett inlägg
Gammal 2017-09-19, 11:15   #3
Tirich

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Samma här, åkte på Showman samt att det brann till för ett par stollar. Men man är luttrad och det är nya tag som gäller.

Laura Vixi och Pydin känns givna på förhand. Resten får jag fundera på och vilken typ av system jag ska nyttja. Det blir avgörande för om det räcker med två spikar eller inte.
Laura Vixi måste man ju nästan gardera eller helt gå emot en sån här omgång om man vill vinna några pengar. Det räcker ju att spela propositionen mer än ekipagen då det är ston av låg klass.

Till viss del kan man väl även lira ekipagen i loppet då Goop >>> Kim Eriksson och Korvenoja <<< Kontio vilket borde göra en hel del här.
Dessutom skor bak på Laura som borde vara ett klart minus mot derbyuttagningen.
Å andra sidan måste väl Patricia vinna från dödens på favoriten, men det kan det ju vara värt att chansa på.

I övrigt är det väl alltid galet att spika Lalle Söderberg, men det lutar åt det i avd 1 iaf. Bättre läge nu mot favoriten än när de mötts tidigare och jag tror Arnie's Best Boy är minst lika bra och han har lyft sig rejält i biken. Ett fynd till 10%

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat