Visa ett inlägg
Gammal 2017-09-19, 13:25   #9
Tirich

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nja, jag håller inte med dig. Jag brukar spela system på drygt 300 spänn på V86, ibland lägre. Reducerade system är utmärkta för den spelformen, men ibland väljer jag matematiska. Förra veckan hade jag ju satt åtta rätt om inte några kuskar tagit idiotiska beslut och sånt kan man aldrig värja sig emot i lopp där man spikar eller har sparlopp. Dessutom har jag ju satt några åttor på de belopp jag spelar för. Men man måste ju ha turen att det skräller i rätt lopp. V4 har inte samma potential som V86 eller V75, men självklart är det så att det är lättare att få in på en mindre peng när det är färre djur att täcka in. V86 kostar dessutom bara 25 öre raden, vilket gör att man får råd med att gardera lite hårdare i ett par lopp. Till skillnad mot P54 med tre kr raden där insatsen rakar i höjden direkt om man vill ha många hästar i ett par lopp.
Jag bommade 8:an på exakt samma lopp som du gjorde, men det var ju lite skit samma?
Vinnaren i det loppet var ju den enda som var under 10% på hela omgången så utdelningen på 8 med Showman (eller JUs för den delen) hade ju blivit minimal.

Värdet i omgången låg ju i att National Prince var lika formlös som tidigare (vilket han inte var, men han hade ändå flyt) eller att Victory Kåsgård skulle galoppera (vilket han gjorde, men han vann ändå)

Eller att Swish Lane skulle ta sig en galopp som hon har gjort många gånger tidigare

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Tirich den 2017-09-19 klockan 13:27. Anledning: Swish Lane
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat