Ämne: NHL-tråden
Visa ett inlägg
Gammal 2017-10-11, 06:22   #5
Emanresu
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Jag tycker tvärtemot att Coyotes har en oerhört intressant trupp med alla ynglingar som återfinns där. Dessutom med backar som OEL, Hjalmarsson, Goligoski och Chychrun så tycker jag det var oförtjänt hårda ord, men man har rätt till sin egna åsikt

Vad gäller spel för inatt så har jag hittat två stycken som jag gillar:

2017-10-11 02:05NHLNashville Predators vs Philadelphia Flyers 2 FT+OT 1 2.270

2017-10-11 04:05NHLVegas Golden Knights vs Arizona Coyotes TT U2.5 FT+OT 1 2.080


Raanta är riktigt skarp i mina ögon och Vegas har hittills inte visat att dom gör otroliga mängder mål direkt. Dessutom kan nattens match bli lite avslagen i och med hyllandet av dödsoffren från masskjutningen för en dryg vecka sedan.

Flyers startar med Elliott som gjorde det bra mot Anaheim senast. På andra sidan isen finns Pekka Rinne som inte direkt har visat sig från sin bästa sida i år. Jag tror att den negativa trenden fortsätter för Nashville och att det blir förlust idag igen. Inbördes lagen emellan så har Flyers vunnit 2 ordinarie tid, 2 i förlängning och Nashville har vunnit 1 i förlängning på senaste 5 matcherna. Lägger inte alldeles för mycket vikt på detta men jag tror ändå att Flyers har bättre chans än oddsen indikerar.
Nja, gick inge vidare det här. Flyers tappar 5-3 till 5-6 från 8e Minuten i 3e,varav två mål kommer i sista 2 minuterna..

Raanta släppte 3 mål på de 5 första skotten och blev utbytt så det spelet var kört hyfsat tidigt..
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat