Visa ett inlägg
Gammal 2017-10-17, 23:06   #1
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2017-10-19 02:30 Atlanta Hawks - Säsongsspel (NBA)


2017-10-19 02:30NBAAtlanta Hawks vs Säsongsspel ANNAT FT 7 1.850

I stort sett alla bolag har olika spelstopp för dessa spelen så jag lägger in spelstopp för när lagets första match spelas.


Spel Nr1:

Atlanta Hawks OVER 24.5 vinster @ 1.85 (williamhill) ... Insats: 7 Units


Motivering:

Detta har hänt under offseason i Hawks:

STAY: Kent Bazemore, DeAndre' Bembry, Malcolm Delaney, Ersan Ilyasova, Mike Muscala, Taurean Prince, Dennis Schröder.

IN: Luke Babbitt (MIA), Marco Belinelli (CHA), Nicolás Brussino (DAL), John Collins (R), Dewayne Dedmon (SAS), Tyler Dorsey (R), Josh Magette (R), Miles Plumlee (CHA), Isaiah Taylor (HOU).

UNSIGNED DRAFT PICKS: Alpha Kaba (60)

OUT: José Manuel Calderón (CLE), Mike Dunleavy, Tim Hardaway Jr. (NYK), Dwight Howard (CHA), Kris Humphries, Ryan Kelly, Paul Millsap (DEN), Thabo Sefolosha (UTA).


Det är ingen tvekan om att Hawks är ett sämre lag i år men man vann också 43 matcher ifjol så det är ett långt hopp ner till denna linan.

Millsap och Howard är två stora tapp som man inte riktigt ersatt på något bra sätt.

Det finns dock en del kvalitet i laget då Schröder och Bazemore är en stabil guardduo och Ilyasova är också han solid. Denna trion anser jag matchar övriga bottenlagen i East såsom, Bulls, Magic, Nets och Knicks vilket innebär att det finns en hel del vinster att plocka mot dessa bottenkonkurrenterna.

Hawks har gått över denna linan klart i 12 raka säsonger men som sagt så har man ju haft ett helt annat lag tidigare.

East är klent i år och det finns många lag som Hawks kan slå bara man har en bra dag och jag tror man har goda chanser att placera sig före en del av sina bottenkonkurrenter vilket bör kunna leda till minst 25 vinster!

BOL!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat