Citat:
Ursprungligen postat av Smalltrader
Han är inte ensam, utan är en av flera som gått ihop.
Sen förstår jag så klart att man inte kan vinna på alla bet, utan tänkte mig mer arbitrage eller nån sport trading strategi.
Typ över/under 0,5, backa lika, 0-0 eller dylikt. Nått där det är lite lättare att "förutse vinnande bet"
Behöver inte va stora marginaler, då jag också ev kommer få en kickback på ca 20% av förlorade pengar tillbaka
|
Har du 20% cashback kan du ju i princip tradea alla odds, du kommer tjäna pengar ändå. Men tror du behöver förklara lite närmare, är det alltså en RIKTIG sida som erbjuder betting online idag? Du kommer inte behöva betala skatt, om du inte vill så att säga. Men låt mig ge ett exempel varför jag tycker detta låter otroligt;
Du spelar på vinnare i tennismatch, där ena spelaren har 2,0 i odds och andra 1,95. Du satsar 1000 på 2,0 och 1025 till 1,95. Du är inne för 2025kr och oavsett vem som vinner kommer du ha 2000kr på endera sidan, du förlorar alltså i snitt 25kr på detta upplägg. Med en cashback på 20% gör du alltså 200-25=175kr i vinst på varje spel du förlorar på din kompis sida, vilket är väldigt mycket såklart. Genom att justera insatsen kan du också justera så att du gör en lite mindre vinst oavsett vilken sida du vinner på.
Stämmer det du säger så är jag gärna också ny kund hos din gode vän! Sign me up!