Ämne: Sport trading
Visa ett inlägg
Gammal 2017-10-20, 17:53   #10
Smalltrader

Reg.datum: okt 2017
Sharp$: 36
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bollen32 Visa inlägg
Yes jag förstår vad du menar, problemet är bara att jag tolkar mellan raderna som att det enda utfall där du får ut några pengar är när alla pengar hamnar på betfair? Om så är fallet kommer din strategi inte fungera, eftersom du antingen kommer få slut på pengar att lägga motbets med/bli limiterad. Statistiskt sätt så är risken väldigt liten, men den finns och när den väl infaller så sitter du i skiten. Jag får intrycket av att du försöker tradea odds/arbitragebetta med "säkerhet" av en sida (din kompis) som du oavsett inte kommer kunna få ut pengar från? Om så är fallet kan du lika gärna enbart spela på betfair.
Nej jag får även ta ut pengar från min kompis, men han kommer inte vilja fortsätta att ge mig cashback om jag tar ut massa vinster.
Han är medveten om min strategi.
Så det behöver inte va en vattentät strategi, utan det räcker med att vinna lite oftare på betfair än polarens sida IOM att jag tjänar mer på dom 20%än bara vinsten jag gör arb/trade.
Provisionen kommer isf veckovis, så jag plockar ev vinst på söndag och börjar om nästa vecka igen.
Så att som sagt; jag försöker hitta en strategi som har liknande procent som boka 0-0 fast lägre odds
Smalltrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat