Citat:
Ursprungligen postat av tornado
Detta hände mig 2 ggr! !!
Fick chatta med dem en hel del. Detta är ett tekniskt fel. Blev överkompenserad så det är bara att chatta å stå på dig.
|
Tack för att du skrev detta, jag märkte nu att 500 kronor hade försvunnit från mitt konto också. Det hade jag nog inte lagt märke till om jag inte gått tillbaka och kollat historiken efter att jag läst detta inlägg. Fick tillbaka dem efter påpekande till supporten, men jag fick ingen som helst kompensation, bara ett halvt beklagande (som jag tolkade som "jaja, synd att du upptäckte det, här får du tillbaka pengarna"). Snacka om badwill.
Jag tror inte supporten eller företaget som sådant förstår hur skandalöst detta är - hur många har det försvunnit pengar från? Och, då de varit medvetna om problemet, VARFÖR HAR DE INTE KONTAKTAT KUNDERNA när de uppenbarligen inte klarar av att fixa felet (de har haft 1,5 månad på sig)? Det luktar lite Allra här...
Så en STOR varning till er alla: det verkar vara ert eget ansvar att hålla koll på transaktionerna på kontot. Gå in och kolla transaktionerna om ni inte har järnkoll på kontot. Rätt vad det är kan det ha försvunnit lite pengar, som det är ditt ansvar att leta upp. Jösses, vad sjukt det låter.