Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-21, 13:22   #616
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4926
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tornado Visa inlägg
Detta hände mig 2 ggr! !!

Fick chatta med dem en hel del. Detta är ett tekniskt fel. Blev överkompenserad så det är bara att chatta å stå på dig.
Tack för att du skrev detta, jag märkte nu att 500 kronor hade försvunnit från mitt konto också. Det hade jag nog inte lagt märke till om jag inte gått tillbaka och kollat historiken efter att jag läst detta inlägg. Fick tillbaka dem efter påpekande till supporten, men jag fick ingen som helst kompensation, bara ett halvt beklagande (som jag tolkade som "jaja, synd att du upptäckte det, här får du tillbaka pengarna"). Snacka om badwill.

Jag tror inte supporten eller företaget som sådant förstår hur skandalöst detta är - hur många har det försvunnit pengar från? Och, då de varit medvetna om problemet, VARFÖR HAR DE INTE KONTAKTAT KUNDERNA när de uppenbarligen inte klarar av att fixa felet (de har haft 1,5 månad på sig)? Det luktar lite Allra här...

Så en STOR varning till er alla: det verkar vara ert eget ansvar att hålla koll på transaktionerna på kontot. Gå in och kolla transaktionerna om ni inte har järnkoll på kontot. Rätt vad det är kan det ha försvunnit lite pengar, som det är ditt ansvar att leta upp. Jösses, vad sjukt det låter.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-21, 14:30   #617
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1400
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Tack för att du skrev detta, jag märkte nu att 500 kronor hade försvunnit från mitt konto också. Det hade jag nog inte lagt märke till om jag inte gått tillbaka och kollat historiken efter att jag läst detta inlägg. Fick tillbaka dem efter påpekande till supporten, men jag fick ingen som helst kompensation, bara ett halvt beklagande (som jag tolkade som "jaja, synd att du upptäckte det, här får du tillbaka pengarna"). Snacka om badwill.

Jag tror inte supporten eller företaget som sådant förstår hur skandalöst detta är - hur många har det försvunnit pengar från? Och, då de varit medvetna om problemet, VARFÖR HAR DE INTE KONTAKTAT KUNDERNA när de uppenbarligen inte klarar av att fixa felet (de har haft 1,5 månad på sig)? Det luktar lite Allra här...

Så en STOR varning till er alla: det verkar vara ert eget ansvar att hålla koll på transaktionerna på kontot. Gå in och kolla transaktionerna om ni inte har järnkoll på kontot. Rätt vad det är kan det ha försvunnit lite pengar, som det är ditt ansvar att leta upp. Jösses, vad sjukt det låter.



Har själv järnkoll, Kollar upp efter varje avgjort spel och allt har stämt än så länge..
men sa till om att jag inte fått min bonus, Fast jag uppnått kravet.
Och fick då bonusen utbetald..

men det du råkat ut för är inte alls bra och konstigt att de inte förstår att förtroendet snabbt kan försvinna...

Dags att ta ut sina vinster?
Gör nog själv det...
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-21, 14:40   #618
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Har själv järnkoll, Kollar upp efter varje avgjort spel och allt har stämt än så länge..
men sa till om att jag inte fått min bonus, Fast jag uppnått kravet.
Och fick då bonusen utbetald..

men det du råkat ut för är inte alls bra och konstigt att de inte förstår att förtroendet snabbt kan försvinna...

Dags att ta ut sina vinster?
Gör nog själv det...
Kanske därför denna bonus tagits bort senaste veckorna? Bara sett sk ny kund bonus då.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-21, 15:18   #619
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1400
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Kanske därför denna bonus tagits bort senaste veckorna? Bara sett sk ny kund bonus då.
Detta var en helgbonus..
Satte in 1000 kr och fick 1000 kr då jag påpekade att jag inte fått min bonus

Som du säger, Har inte sett denna bonus sedan dess
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-31, 09:14   #620
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Denna vecka blir det betydligt mindre poolökningar ser jag.

1000 kr extra i v poolerna bara på de lopp som ingår på P54 förutom på lördag. Senaste månaden typ har det varit i alla loppen.

Ingen poolökning på P54 onsdag. 50 tkr på P76 lördag istället för 100 tkr i lördags och tidigare upp till 500 tkr.

10 tkr extra på P54 söndag den lilla bonusen mot förra veckan.

P2 oförändrat ser det ut som. 5000 kr extra per dag.


Det begränsar tyvärr spelutbudet rejält. Bara 5 lopp per dag där det kommer finnas något att spela om, och P54 onsdag kommer sannolikt också bestå av en obefintlig v pool.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-31, 10:29   #621
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Denna vecka blir det betydligt mindre poolökningar ser jag.

1000 kr extra i v poolerna bara på de lopp som ingår på P54 förutom på lördag. Senaste månaden typ har det varit i alla loppen.

Ingen poolökning på P54 onsdag. 50 tkr på P76 lördag istället för 100 tkr i lördags och tidigare upp till 500 tkr.

10 tkr extra på P54 söndag den lilla bonusen mot förra veckan.

P2 oförändrat ser det ut som. 5000 kr extra per dag.


Det begränsar tyvärr spelutbudet rejält. Bara 5 lopp per dag där det kommer finnas något att spela om, och P54 onsdag kommer sannolikt också bestå av en obefintlig v pool.
Svårt att begripa vad de egentligen har för strategi. Vinnarpoolerna har ju blivit riktigt intressanta med i regel högre odds än hos ATG. Drar man in en hacka på de sämre bevakade loppen innan streckspelet så händer det ju inte sällan att man omsätter den vinsten direkt.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-31, 10:38   #622
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Svårt att begripa vad de egentligen har för strategi. Vinnarpoolerna har ju blivit riktigt intressanta med i regel högre odds än hos ATG. Drar man in en hacka på de sämre bevakade loppen innan streckspelet så händer det ju inte sällan att man omsätter den vinsten direkt.
Jag blev också lite förvånad. Visst, dom går inte plus på det, men jämfört med vad andra kampanjer och dopade pooler kostar är det kaffepengar. Krävs 6-7 tkr i omsättning med 15 procents spelavdrag för att intäkten ska matcha kostnaden. Omsättningen har väl legat på 3-4 tkr i de flesta lopp. 4000 och spelavdraget är 600 och legolas förlorar då 400 kr.

Men värdet av att sidan blir levande och att det finns något att spela på från första till sista loppet samt att som du säger en vinst i ett lopp ofta omsätts i nästa lopp ska nog inte underskattas. Nu ät det ju bara meningsfullt att vara aktiv där spelmässigt igen under fem av kvällens lopp.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-03, 20:38   #623
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Är det jag som är dålig på matematik?

I kväll på Romme fanns en vinstpool på P54 på 5709 kr.

Ingen hade alla rätt.

Utdelning på 4 rätt blev 3996,30

Hur är det möjligt? Går väl inte att ha typ 1,5 rad med fyra rätt?

Källa: resultatredovisningen på legolas.bet
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-03, 21:54   #624
 
MoniMakerApps avatar
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 98
Sharp$: 1252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Är det jag som är dålig på matematik?

I kväll på Romme fanns en vinstpool på P54 på 5709 kr.

Ingen hade alla rätt.

Utdelning på 4 rätt blev 3996,30

Hur är det möjligt? Går väl inte att ha typ 1,5 rad med fyra rätt?

Källa: resultatredovisningen på legolas.bet
Är du säker att det är 5709 kr att utdela och inte total omsättning...

Spelavdrag 30%? 5709 x 0.7 = 3996,30
MoniMakerApp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-03, 22:53   #625
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MoniMakerApp Visa inlägg
Är du säker att det är 5709 kr att utdela och inte total omsättning...

Spelavdrag 30%? 5709 x 0.7 = 3996,30
I så fall har dom börjat redovisa på ett nytt sätt. Alltid varit vinstpoolen som visats. Men ser klart bättre ut siffermässigt att redovisa omsättningen.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-03, 23:00   #626
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
I så fall har dom börjat redovisa på ett nytt sätt. Alltid varit vinstpoolen som visats. Men ser klart bättre ut siffermässigt att redovisa omsättningen.
Det har dom gjort ser jag vid en närmare koll. Nu är det inte längre vad som finns att spela om som visas, utan hur mycket som omsatts. Högre siffror än tidigare Mao.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-04, 09:19   #627
 
MoniMakerApps avatar
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 98
Sharp$: 1252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det har dom gjort ser jag vid en närmare koll. Nu är det inte längre vad som finns att spela om som visas, utan hur mycket som omsatts. Högre siffror än tidigare Mao.
Ok, lite lurigt att fortfarande kalla det "Vinstpool" då när det är omsättning som visas. Då var det en ensam vinnare på fyra rätt igår med andra ord.
MoniMakerApp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-04, 15:15   #628
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Nu går det att lira Harry Boy hos legolas. Kallas Quick Pick.

Frågan är om deras kundkrets består av fd Harry Boy lirare hos atg? Men syftet är kanske att locka dit dom och vore kanon om det lyckades. Fd Harry Boy lirare som motspelare och dopade pooler borde höja spelvärdet ytterligare.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-08, 15:33   #629
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Då kom det ett annat grymt erbjudande. Spela P54 tre onsdagar i rad (inget krav på summa, kan därför göras för 3x3 kr eller totalt 9 kr) och man får 500 kr rakt in på spelkontot. Gäller de första 250 spelarna . Kostar legolas 125 000 kr. Jag la ett tidigt spel för 24 kr för att vara säker på att tillhöra de 250 första men blir nog ett större system senare med.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-08, 16:40   #630
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Då kom det ett annat grymt erbjudande. Spela P54 tre onsdagar i rad (inget krav på summa, kan därför göras för 3x3 kr eller totalt 9 kr) och man får 500 kr rakt in på spelkontot. Gäller de första 250 spelarna . Kostar legolas 125 000 kr. Jag la ett tidigt spel för 24 kr för att vara säker på att tillhöra de 250 första men blir nog ett större system senare med.
SPELHISTORIK DETALJ
SOLVALLA ONSDAG
08-11-2017 | 20:13
ÖPPEN
LOPP
6/7/8/9/10
08-11-2017 17:33
KOMBINATIONER 27
INSATS 81.00 kr
LOPP DINA VAL ERSÄTTNINGAR
P54-1 1, 6, 12 -
P54-2 2 BUGATTI BRICK -
P54-3 3, 5, 8 -
P54-4 6 CHAKTAR DE VANDEL -
P54-5 1, 3, 6 -
SKRIVA UT
DELA

Såhär ser en förhandare ut från Legolas, kopierat på Androidpadda.

Skyller på dej Olle om det går åt skogen.

Spets till slut har jag tänkt om mina chansdrag.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td