Visa ett inlägg
Gammal 2017-10-24, 19:52   #5
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Jag förstår din frustration Slurf, vi är många som varit i den hjälplösa situationen tidigare och det är tyvärr bara att bita i det sura äpplet och gå vidare.

Tråkigt nog så är bolagens regler väldigt orättvisa och har du inte fått erfara det förrän nu trots ett decennium i branschen på ett femtiotal sidor så ska man väl snarare gratulera.

Nu när ruset kanske lagt sig en aning så hoppas jag att du själv var medveten om att den här risken finns och om inte så var det väl på tiden med en reality check. Risken ökar ju sedan markant när man spelar på mindre marknader som super g.

99.99% av alla som arbetar på spelbolag har ingen som helst koll på super g och det är ju just därför dom har sina regler.

Bolagen vill inte lägga sin tid, energi eller pengar på att hålla koll på alla sina marknader så därför lägger dom ju in en paragraf som innebär att dom kan annullera spelen när dom vill egentligen.

Du talar om att bolagen ska hedra sina odds och liknande men det kan du väl knappast inte tro på själv när det gäller såna här marknader?

Givetvis hade det ju för oss spelare varit att föredra att bolagen hedrar sina odds men så fungerar det ju inte i verkligheten så det är bara att gilla läget eller låta bli att spela.

Vill man minska risken att råka ut för något sånt här så får man väl endast spela hos svenska spel även om det även där finns en risk att få sina spel annullerade.

Svenska spel har ju sina för- och nackdelar precis som EU-bolagen och väljer man då att spela hos EU-bolagen så accepterar man också deras regler. Man blir också än mer utsatt när man spelar på ovanliga och små marknader.

I slutändan så är väl oftast den högre risken hos EU-bolagen värt det eftersom dom erbjuder bättre odds. Därför så chansar man med att spela på dessa bolagen med "generösa" odds. Ibland går det vägen och någon gång så åker man på att spelet blir annullerat för att bolaget hade för dålig koll men det är väl en del av spelet och i längden blir det nog lönsamt iaf.

Jag håller givetvis med om att reglerna borde vara mer rättvisa men det är mest ett önsketänkande. Vill du förändra sättet bolagen arbetar på så är det ju bara du jobbar för det i framtiden så hoppas vi alla spelare att du lyckas. Att kasta skit på oss på sharps är knappast rätt väg att gå.

Jag förstår dock inte alls varför du väljer att rikta din frustration mot oss på sharps och kallar oss för "skitsida" och "sjunkande skepp" när vi inte har något som helst ansvar för var du väljer att satsa dina pengar eller hur bolagen agerar.

Är det så att du önskar hjälp av oss i ärendet så bör du nog verkligen fundera på om det här var rätt approach att ha.

Varför vi har affiliateavtal med just Sverigekronan kan tyvärr inte jag svara på eftersom bolagssamarbeten är inte något som jag ansvarar för.

Lycka till i kampen mot orättvisorna, vi är många som kämpar med dig men som tur är kan dom flesta andra rikta sin ilska rätt.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat