Intressant att det är du RobinD som startar den här tråden eftersom du inte fattade någonting av vad jag pratade om när jag undrade varför papak inte kunde motivera sina spel... du kanske blivit klokare nu eller bara ändrat uppfattning och det är klart du tog väl rygg på honom då eftersom att det kändes tryggast

! Alla får ju givetvis skriva sina rekar och spel precis som de vill men det skulle vara mer givande för merparten av forumets medlemmar att folk skriver 2 meningar om hur man tänkt också!
Man kan absolut inte ha något tvång på att ha någon motivering för det skulle ta död på forumet som Lemasive säger men det vore helt klart trevligare att kunna se hur folk tänker när de spelar. Det är ju lite hur chargongen är på forumet i sig, på en del ställen är det fullt naturligt att man skriver hur man tänkt eftersom att meningen med en rek/pick är ju att hjälpa någon annan till ett bra spel och det gör man inte genom att skriva ut 10 picks bara, om man inte redan visat att man är att lita på. Men här känns det ibland som att det är någon intern tävling att slänga ut flest spel som blir rätt och går det åt helvete så äre bara att starta en ny spreadsheet så kanske det går bättre den gången och snart ska man kunna visa upp fina stats att glänsa med! Tycker dock att det är betydligt bättre tugg på forumet nu för tiden än vad det va då jag först undrade varför man inte kunde diskutera sina spel... Nu är det förmodligen så att det är en hel del tugg i chatten som merparten av forumets besökare tyvärr missar!
Nu finns det ju spelare som tex papak, iCash, Luckystrike m.m som är erkänt duktiga och många litar på dem och det för dem räcker det att skriva "Sverige @ 1.70" eller liknande för att folk ska våga haka på men för de som är nya på forumet så ger det absolut ingenting eftersom det vore idiotiskt att rygga blint. Sen för alla de 95% som inte har samma status men ändå skriver ut sina random picks, de hjälper förhoppningsvis ingen eftersom genom att rygga såna picks så kan man lika gärna blunda och skjuta och hoppas att man vinner själv istället...
Bara mina tankar... många håller inte med, någon kanske gör det, spelar egentligen ingen roll!