Ser ut som om Betclic är ute och cyklar igen. Vet inte själv om jag vågar att annullera mitt uttag ifrån Sparta-matchen(Det står fortfarande på väntande på de

. Undrar hur lång tid det skall vara så) får bestämma imorgon....
I den här matchen "SAPA Fehervar AV19 -
EHC Munchen" tror jag helt att man har missat att EHC München numera är ett DEL-lag efter mycket om och men. Man blev klara för DEL efter en sommar i diverse rättegångar och överklanden osv. Det som till slut gjorde att man fick gå upp var att något annat lag(Frankfurt?) konka(Edit: Blev klart för bara några veckor sen). Man har givetvis värvat för DEL efter att man blev klara...
Var faktiskt inne och kika på Alban Vola igår pga ett potentiellt bett som jag sen gav upp...och man har inte ens börjat värva utlänningar än. Dessutom så tror jag inte att man har en förste målvakt klar än heller.
Skall undersöka lite mer...
Edit: Det här är tydligen Münchens andra match och i den första så slog man DEL-laget Straubing med 5-2 hemma. Är inte helt lätt att orientera sig på den ungerska sidan, men tror att det är deras första match.
Den här måste testas...iom att jag tycker att oddsen skall vara de motsatta.
SAPA Fehervar AV19 -
EHC Munchen 2.45
Bolag: Betclic
5%(5u)
Skall försöka mig på att skriva en längre förklaring imorgon. Men kort kan man säga att det är minst en nivå i skillnad spelmässigt mellan DEL och EBHL(Österrikiska ligan där alban spelar). Även om München troligen kommer att vara det svagaste DEL-laget så skall det vara en viss klasskillnad mellan lagen.
Är till och med deras fjärde match
EHC München - Augsburger Panther 5-2
EHC München - Hannover Scorpions 1-2(straffar)
EHC München - Straubing Tigers 5-2