Extremt jobbig sajt!
Snubben i livechatten säger att jag skall skicka in ID och adressbevis, fair.
Skickar in de och de säger att dokumenten är godkända och att mitt uttag snart ska bli godkänt.
En stund senare får jag ett nytt mejl att de behöver bild på mitt mastercard. Återigen fair, detta är likadant på alla.
Jag skickar in dokumenten och får återigen en stund senare mejl där det står att allt nu är löst och att mitt uttag snart processas.
Senare på kvällen får jag ett mejl där det står
För det första så är det ett debitkort som jag har och för de andra så funkar kortet att göra uttag/insättningar på andra sajter.
De säger istället att jag ska göra uttag med bank transfer, SUCK.. FINE
Begär uttaget och snackar med livechatten som säger att det bör vara löst inom 24h.
Dagen efter får jag återigen ett mejl, skicka dokument på att du står som ägare på bankkontot. ABSOLUT. Jag skickar dokumentet och snackar med chatten som säger att de ska räcka och att jag bör ha pengarna 1-10 bankdagar.
Nu när jag loggar in på mejlen så ser jag att de behöver dokument som visar IBAN och mitt kortnummer på samma sida. Det finns ingentstanns på min internetbank vad jag kan se. Har aldrig varit med om det här tidigare.
Har nu hotat att kontakta MGA och får se vad de säger