Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-28, 16:25   #1
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 42
Sharp$: 645
Standard

Roy Richie


Hej,

någon som har testat bookien Roy Richie? www.royrichie.com

100% upp till €100 bonus, men ganska dåliga omsättningskrav för Sverige. (Deposit + bonus x10). Maltalicens.

Vore intressant att höra om någon har erfarenheter!

Tack på förhand
beckman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-17, 08:13   #2
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 84
Sharp$: 411
Standard

Ingen som testat denna sajt?
disco123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-17, 11:29   #3
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Testat finns 1500kr bonus via andra sidor. Dock förlorat alla pengar på sidan. Samma odds som 10bet m.m
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-22, 09:07   #4
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 84
Sharp$: 411
Standard

Extremt jobbig sajt!

Snubben i livechatten säger att jag skall skicka in ID och adressbevis, fair.
Skickar in de och de säger att dokumenten är godkända och att mitt uttag snart ska bli godkänt.

En stund senare får jag ett nytt mejl att de behöver bild på mitt mastercard. Återigen fair, detta är likadant på alla.

Jag skickar in dokumenten och får återigen en stund senare mejl där det står att allt nu är löst och att mitt uttag snart processas.

Senare på kvällen får jag ett mejl där det står

Citat:
Due to bank restrictions on gambling transactions to the credit card, we are unable to credit the payment to the card. We kindly ask you to request a withdrawal to the bank account related to the card that was used to make the deposit.
För det första så är det ett debitkort som jag har och för de andra så funkar kortet att göra uttag/insättningar på andra sajter.

De säger istället att jag ska göra uttag med bank transfer, SUCK.. FINE

Begär uttaget och snackar med livechatten som säger att det bör vara löst inom 24h.

Dagen efter får jag återigen ett mejl, skicka dokument på att du står som ägare på bankkontot. ABSOLUT. Jag skickar dokumentet och snackar med chatten som säger att de ska räcka och att jag bör ha pengarna 1-10 bankdagar.

Nu när jag loggar in på mejlen så ser jag att de behöver dokument som visar IBAN och mitt kortnummer på samma sida. Det finns ingentstanns på min internetbank vad jag kan se. Har aldrig varit med om det här tidigare.

Har nu hotat att kontakta MGA och får se vad de säger
disco123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-22, 09:30   #5
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av disco123 Visa inlägg
Extremt jobbig sajt!

Snubben i livechatten säger att jag skall skicka in ID och adressbevis, fair.
Skickar in de och de säger att dokumenten är godkända och att mitt uttag snart ska bli godkänt.

En stund senare får jag ett nytt mejl att de behöver bild på mitt mastercard. Återigen fair, detta är likadant på alla.

Jag skickar in dokumenten och får återigen en stund senare mejl där det står att allt nu är löst och att mitt uttag snart processas.

Senare på kvällen får jag ett mejl där det står



För det första så är det ett debitkort som jag har och för de andra så funkar kortet att göra uttag/insättningar på andra sajter.

De säger istället att jag ska göra uttag med bank transfer, SUCK.. FINE

Begär uttaget och snackar med livechatten som säger att det bör vara löst inom 24h.

Dagen efter får jag återigen ett mejl, skicka dokument på att du står som ägare på bankkontot. ABSOLUT. Jag skickar dokumentet och snackar med chatten som säger att de ska räcka och att jag bör ha pengarna 1-10 bankdagar.

Nu när jag loggar in på mejlen så ser jag att de behöver dokument som visar IBAN och mitt kortnummer på samma sida. Det finns ingentstanns på min internetbank vad jag kan se. Har aldrig varit med om det här tidigare.

Har nu hotat att kontakta MGA och får se vad de säger

Nordea har Kontonr samt iban på samma sidan om man kollar i mobilappen.
Är ju ganska standard krav de har skickat, synd att de inte kräver allt på en gång bara.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-22, 10:51   #6
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 84
Sharp$: 411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
Nordea har Kontonr samt iban på samma sidan om man kollar i mobilappen.
Är ju ganska standard krav de har skickat, synd att de inte kräver allt på en gång bara.
Ja.

Men de vill ha KORTNUMMER samt IBAN. Helt orimligt? De ville alltså ha ett papper där de står "4323 2342 2323 2323" (hittade på ett kortnr ) går till IBAN XXXXXXXXXXX.

Har aldrig varit med om det innan, dessutom känns det orimligt att de finns ett dokument med mitt kortnr?

Efter lite mejlande till och från där jag sa att alla dessa dokumenten räcker för andra sajter och även nämnde MGA så sa de tillslut helt plötsligt att de dokumenten jag skickat in under veckan räcker för godkännande.

Återkommer när pengarna kommit in
disco123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-22, 13:50   #7
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 178
Sharp$: 912
Standard

swedbank har iaf kortnummer och konto på samma sida. har haft liknande med tipbet, tog bara väldigt lång tid
magfa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-23, 11:41   #8
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av disco123 Visa inlägg
Ja.

Men de vill ha KORTNUMMER samt IBAN. Helt orimligt? De ville alltså ha ett papper där de står "4323 2342 2323 2323" (hittade på ett kortnr ) går till IBAN XXXXXXXXXXX.

Har aldrig varit med om det innan, dessutom känns det orimligt att de finns ett dokument med mitt kortnr?

Efter lite mejlande till och från där jag sa att alla dessa dokumenten räcker för andra sajter och även nämnde MGA så sa de tillslut helt plötsligt att de dokumenten jag skickat in under veckan räcker för godkännande.

Återkommer när pengarna kommit in
Missade det. Men kollade igen på Nordea och där kan man se på kortet att det står kopplat till konto.

Hoppas det löser sig.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 10:22   #9
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 84
Sharp$: 411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
Missade det. Men kollade igen på Nordea och där kan man se på kortet att det står kopplat till konto.

Hoppas det löser sig.
Mejlade till de och förklarade hur idiotiska krav de hade. Jag har bevisat att kortet tillhör mig, har bevisat att bankkontot jag begärde tillhör mig, varför måste jag bevisa att korten och bankkontot tillhör varandra i ett och samma dokument.

Det, tillsammans med att jag nämnde MGA, gjorde att de helt plötsligt godkände allting. Utan att ja hade skickat in nytt dokument.
disco123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-29, 09:32   #10
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 84
Sharp$: 411
Standard

Uttaget blev godkänt i torsdags och fick in pengarna idag.
"roliga" är dock att jag hade 5075kr i uttag (hade kontot i SEK) men fick in 4950kr-ish.

Så kommer skippa denna sajt framöver, sega uttag, bråkiga med dokument och sedan att man inte får uttaget i SEK även fast man har det i SEK?
disco123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-06, 13:10   #11
 
Berras avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 618

Pure Math
Stats: 85 - 68 - 11
ROI: 109.11%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

Fuck polarn hittade en fin bonus för detta bolag och tipsade. Gick via spelsidor.se och reggade för en 100% insättningsbonus på 3000 kr båda två samtidigt (fast från våra respektive hem). I helgen sitter vi och gnetar på under samma tag för att omsätta bonusen under lite bettinghäng på vara respektive konton och nu när det är omsatt för egen del och ska plocka ut mina 16500 kronor nekar dom. De annullerar bonusen och stödjer sig på den här paragrafen:

Your account is not able to receive the bonus due to one or more breach of Roy Richie Terms and Conditions, including, but not necessarily limited to:
"All www.royrichie.com promotions are only available once, per day, per person, family, household, address, e-mail address, credit card number and IP-address where computers are shared (university, school, workspace, public library, etc)".

Jävla skojjare. Inte fan kan de väl nypa ifrån vinsterna bara för vi sitter och bettar på deras bolag under samma tak från våra respektive konton. Eller, vad säger ni?
__________________
I want to play a game!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Berra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-06, 21:26   #12
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 178
Sharp$: 912
Standard

Är nog en regel de har för att hindra att samma person kör fler konto. Man kan ju tycka att de skulle behöva lite mer bevis i så fall, men ni kanske även spelade samma bets?
magfa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-09, 13:46   #13
 
Berras avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 618

Pure Math
Stats: 85 - 68 - 11
ROI: 109.11%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

Ja såklart är det så. Men det handlade inte något om det. Vi spelade helt frånskillt varandra men under samma tak och de stödjer sig på den där paragrafen. Sen är det ju precis som beskrivet ovan riktigt jobba i verifieringsprocessen.

Varning för jävla pajasbolag.
__________________
I want to play a game!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Berra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-09, 14:03   #14
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 89
Sharp$: 726
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Berra Visa inlägg
Ja såklart är det så. Men det handlade inte något om det. Vi spelade helt frånskillt varandra men under samma tak och de stödjer sig på den där paragrafen. Sen är det ju precis som beskrivet ovan riktigt jobba i verifieringsprocessen.

Varning för jävla pajasbolag.
Har det hänt något under veckan? Vad säger dem?
pagluca1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-09, 18:19   #15
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 140
Sharp$: 924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Berra Visa inlägg
Ja såklart är det så. Men det handlade inte något om det. Vi spelade helt frånskillt varandra men under samma tak och de stödjer sig på den där paragrafen. Sen är det ju precis som beskrivet ovan riktigt jobba i verifieringsprocessen.

Varning för jävla pajasbolag.
Tyvärr är det ju vad som står i reglerna som både du och polaren accepterat, därmed är det inte så mycket att göra, OM dom inte skulle få för sig att betala ut pengarna i ren goodwill men är osannolikt. Men förstår att det suger såklart. Tradeade du bonusen eller var det bara vanligt spelande?
bollen32 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td