7 Minnestads El Paso en av många bortglömda drag denna omgång kompletteras med streck för 1,3,5
3 tiondelar bakom andrahandaren 13 Ulrika Highness senast och med rätt smygare blir inte jag förvånad ifall 8 Above All sticker nosen först! Låser på tre 1,8,13
Västerbo lär väl leda runt om ifall inte skor-på skadar bromsar allt för mkt, dubblar med högkapabla 6 Nadal Broline.
Visst tror jag liksom de flesta att Kash Brodda knäcker detta gäng även ifrån dödens...men Björn låter äckligt uppåt på 1 Well Done La Marc så jag dubblar även här!
Omgångens spik får bli 3 Pastore Power som vunnit hälften av sina 8 starter och lär vara snäppet bättre med loppet i kroppen samtidigt som skor-på är ett klart minus för första motbudet 2 Ribaude.
Var länge inne på spika Nurmos 3 Global Trust men vill inte spricka på 9 Wingait C.H och kör ett tredje två-hästarslås vilket knappast är speltekniskt optimalt men så får det bli denna gång.
Blir inte klok på sista och streckar på 8 ekipage där jag tycker att 3 Pajas Face och 4 Valentino Strix är lite väl lågt betrodda.
V75-1: 1,3,5,7
V75-2: 1,8,13
V75-3: 2,6
V75-4: 1,4
V75-5: 3 Pastore Power
V75-6: 3,9
V75-7: 1,3,4,5,6,7,10,11
384 kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|