Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-12-09, 11:56   #46
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 209
Sharp$: 776
Standard

V75-4 med den stora favoriten Kash Brodda. Går den att fälla ?
Ett kul drag är väl en annan häst från samma stall. Nr. 6 Makera står faktiskt 20 meter bättre till mot senast när de möttes. Då tog hon faktiskt in några meter på just favoriten.
Enda nackdelen är väl skotvånget då Makera gått höga 1.12 tider utan skor.
__________________
Sharp dressed man
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-09, 12:01   #47
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1092
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Inte ett dugg jobbigt! Mosar bekvämt från dödens! Klassblandning! Endast galopp emot! Folk är fulla....
Ja galopp emot samt att den kanske får springa i dödens och den är på 62%.
Nej tack inte till den procenten.

Inte säkert att well dan la marc tar spets heller för den delen men jag kommer gardera.

Senast redigerad av trance_error den 2017-12-09 klockan 12:12.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-09, 12:08   #48
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 716
Sharp$: 37583
Standard

Dagens V5-spikar: Västerbo On The News - Sju hästar till start, Örjan i spets och övriga radar upp sig - samt Global Trust - Gynnad av skor, bästa hästen, står bra till och går bra över distansen. Sedan hoppas jag på fina rensare i övriga lopp.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-09, 12:09   #49
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 398
Sharp$: 14204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lotus Visa inlägg
Spikar Västerboonthenews för jag ser inte hur någon annan vinner loppet. Dock medveten om att skorna kan påverka och en som går bra med skor är ju Nadal. Men va fan. Jag blundar och litar på att Örjan fixar det (ska sägas att han dubblade med Nadal i Expressen).
Nästa spik blir Ribaude. Blir imponerad när jag ser i lopparkivet och tar ställning i öppet lopp. Rygg ledaren och seger.

Drag är Winston Laser som öppnar raskt. Susar förbi på upploppet.
Takter på Above All blir sista draget, tror den kan bli fin från tredje inner på OS.

Ska vi inte tro att Kash Brodda hoppar imon? Börjar bli dags nu

God tur!
2 Ribaude (Björn Goop) hade jag trott sjukt mycket på om jag vetat att vi fick köra barfota på lördag. Det är bara skorna emot. För han är så pass bra för sin klass och det är ­inte många som är bättre för dagen i klassen som han är i. Han var grymt bra senast och vann jättelätt med mycket krafter kvar. Hade varit ett spikförslag om han fått gå barfota. Nu vet jag inte hur han kommer gå med skor. Det är ett frågetecken, säger Anton Sverre.
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-09, 12:10   #50
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4266
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
V75-4 med den stora favoriten Kash Brodda. Går den att fälla ?
Ett kul drag är väl en annan häst från samma stall. Nr. 6 Makera står faktiskt 20 meter bättre till mot senast när de möttes. Då tog hon faktiskt in några meter på just favoriten.
Enda nackdelen är väl skotvånget då Makera gått höga 1.12 tider utan skor.
PU brukar vanligtvis vara rätt bra på chansvärdering gällande sina egna hästar. Ser ingen större anledning till att misstro honom nu heller. Söker man motbud bör man i första hand leta annat, är min uppfattning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-09, 12:21   #51
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2213
Standard

Hur jag än vrider och vänder på det kan jag inte annat än spika Örjan i första. Massa lallare som sitter bakom värsta motbuden. 50% galopprisk på Persson och Olle. Dahlén lär knappast pricka från springen. Björn och Uffe har dåliga lägen med löss.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-09, 12:24   #52
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2635
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Det skulle vara en smäll som hette duga - då hästarna tävlar i helt olika avdelningar
Sorry, ett elände att hålla reda på alla de där Globalhästarna, var ju mot Global Trust i avd 6 jag menade givetvis.....
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-09, 12:43   #53
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flaque Visa inlägg
2 Ribaude (Björn Goop) hade jag trott sjukt mycket på om jag vetat att vi fick köra barfota på lördag. Det är bara skorna emot. För han är så pass bra för sin klass och det är ­inte många som är bättre för dagen i klassen som han är i. Han var grymt bra senast och vann jättelätt med mycket krafter kvar. Hade varit ett spikförslag om han fått gå barfota. Nu vet jag inte hur han kommer gå med skor. Det är ett frågetecken, säger Anton Sverre.
Ja, jag luskade mer i detta nu och garderar med 3 och 5.

Enda spiken blir Västerboonthenews.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-09, 13:03   #54
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

7 Minnestads El Paso en av många bortglömda drag denna omgång kompletteras med streck för 1,3,5

3 tiondelar bakom andrahandaren 13 Ulrika Highness senast och med rätt smygare blir inte jag förvånad ifall 8 Above All sticker nosen först! Låser på tre 1,8,13

Västerbo lär väl leda runt om ifall inte skor-på skadar bromsar allt för mkt, dubblar med högkapabla 6 Nadal Broline.

Visst tror jag liksom de flesta att Kash Brodda knäcker detta gäng även ifrån dödens...men Björn låter äckligt uppåt på 1 Well Done La Marc så jag dubblar även här!

Omgångens spik får bli 3 Pastore Power som vunnit hälften av sina 8 starter och lär vara snäppet bättre med loppet i kroppen samtidigt som skor-på är ett klart minus för första motbudet 2 Ribaude.

Var länge inne på spika Nurmos 3 Global Trust men vill inte spricka på 9 Wingait C.H och kör ett tredje två-hästarslås vilket knappast är speltekniskt optimalt men så får det bli denna gång.

Blir inte klok på sista och streckar på 8 ekipage där jag tycker att 3 Pajas Face och 4 Valentino Strix är lite väl lågt betrodda.

V75-1: 1,3,5,7
V75-2: 1,8,13
V75-3: 2,6
V75-4: 1,4
V75-5: 3 Pastore Power
V75-6: 3,9
V75-7: 1,3,4,5,6,7,10,11
384 kr
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-09, 13:09   #55
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

7 Minnestads El Paso (Rebecca Dahlén) är jag mer uppåt med nu än inför finalen senast. Vet inte riktigt om springspåret är bra eller dåligt, men han har varit stabil. Det känns som om han kan kliva iväg rätt så bra. Riktigt pigg och spänstig, säger Rebecca.

8 Above All (Johnny Takter) gjorde ett bra lopp senast och formen verkar sitta där. Det loppet hon gick senast kändes hårdare än det här. Läget är bra för hennes del. Trea, ­fyra, femma i loppet, säger Jan Björkqvist.

1 Well Done la Marc (Björn Goop) är den bästa chansen vi har på V75. Tror och hoppas att hon kan hålla upp ledningen från inner­spåret och då är mycket vunnet. Jag tror ­inte att Kash Brodda tar henne från dödens. Så pass bra i ordning är Well Done la Marc. Var heroisk senast på Solvalla och grymt bra gången innan det på Åby. Hon kommer med toppform och är skogynnad. En av våra bästa chanser på lördag, säger Anton Sverre.

3 Pastor Power (Peter Untersteiner) hamnade långt bak utvändigt senast och sedan styrde jag på varvet kvar. Han höll bra och normalt har han gått framåt med det. Allting tyder på att han kommer gå riktigt bra på lördag. Bara medium ut. Ingen spetskandidat. Men han är tuff av sig och går från alla positioner. Stark för sin klass, säger Peter.
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-09, 13:54   #56
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Jag blir inte riktigt klok på den här omgången. VOTN el inte? Kash Brodda?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-09, 13:55   #57
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Jag blir inte riktigt klok på den här omgången. VOTN el inte? Kash Brodda?
Stor risk att båda vinner. Kash Brodda riskerar dödens om Björn lyckas hålla upp innerspåret, är väl det man kan gå på.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-09, 14:00   #58
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5108
Standard

Kan inte Ingves med Volontary Simplcty, komma ner på plankan och bli en obehaglig överraskning när Goop och PU kör mot varandra i fjärde?
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-09, 14:03   #59
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Stor risk att båda vinner. Kash Brodda riskerar dödens om Björn lyckas hålla upp innerspåret, är väl det man kan gå på.
Vi får öppna V5 med två spikar i dag då.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-09, 14:11   #60
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2213
Standard

Perfekt preparerad sommarbana på Åby idag. Barfotaförbudet kan verkligen diskuteras.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td