7 Minnestads El Paso (Rebecca Dahlén) är jag mer uppåt med nu än inför finalen senast. Vet inte riktigt om springspåret är bra eller dåligt, men han har varit stabil. Det känns som om han kan kliva iväg rätt så bra. Riktigt pigg och spänstig, säger Rebecca.
8 Above All (Johnny Takter) gjorde ett bra lopp senast och formen verkar sitta där. Det loppet hon gick senast kändes hårdare än det här. Läget är bra för hennes del. Trea, fyra, femma i loppet, säger Jan Björkqvist.
1 Well Done la Marc (Björn Goop) är den bästa chansen vi har på V75. Tror och hoppas att hon kan hålla upp ledningen från innerspåret och då är mycket vunnet. Jag tror inte att Kash Brodda tar henne från dödens. Så pass bra i ordning är Well Done la Marc. Var heroisk senast på Solvalla och grymt bra gången innan det på Åby. Hon kommer med toppform och är skogynnad. En av våra bästa chanser på lördag, säger Anton Sverre.
3 Pastor Power (Peter Untersteiner) hamnade långt bak utvändigt senast och sedan styrde jag på varvet kvar. Han höll bra och normalt har han gått framåt med det. Allting tyder på att han kommer gå riktigt bra på lördag. Bara medium ut. Ingen spetskandidat. Men han är tuff av sig och går från alla positioner. Stark för sin klass, säger Peter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|