Ämne: Mantorp
Visa ett inlägg
Gammal 2017-12-12, 12:02   #26
olle
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 186
Sharp$: 57186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Är folk helt usla på Legolas(borde ju vara tvärtom)? Eller är det bara det att det slår våldsamt mellan "bra och dåliga utdelningar" beroende på att det är så få som spelar där?
Det är en blandning av flera faktorer.

- Är övertygad om att genomsnitsspelaren där är skickligare. Då menar jag inte att dom här på sharps som inte spelar där är sämre än dom som gör det, utan att det stora kollektiv som spelar hos atg utan att vara så insatta och pålästa saknas där.

- V64 är ett värdelöst spel. Ingen spelare vinner något i längden annat än på 6 rätt. Igår var ett tydligt exempel när spelformen visade sitt rätta ansikte. Kaffepengar om man inte hade alla rätt samtidigt som ett annat spelbolag betalade ut helt andra pengar vid ett fel. Spelar man inte bara för alla rätt är det bättre att inte spela V64 alls. Allra bäst långsiktig vinstchans spel bara när det är jackpot och givetvis V6.

- den låga omsättningen hos legolas gör utdelningen mer slumpbetonad. Lyckas flera motspelare samma omgång som man själv gör det påverkas utdelningen enormt. I söndags hade jag två fyror. En spelare hade alla rätt. Blev väldigt besviken på utdelningen på fyra rätt då. 225 kr tror jag det var. Inte så enormt mycket svårare att få fyra rätt igår, men då gav fyrorna 14 500 kr.

- Dopad pool varje dag gör att återbetalningsprocenten blir väldigt mycket högre än på V64.

- hästar som betaltjänsterna lyfter fram har en tendens att bli mer spelade hos legolas.

- men återigen så är P54 en enormt mycket bättre spelform än V64. Det är alldeles för lätt att få fyra rätt på V64 med 6 lopp och 1 kr i radinsats. Därför det bara blir jackpot eller kaffepengar på fyra rätt typ 19 ggr av 20.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat