Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-14, 04:16   #9
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
de som inte fattar att conrads epilog o staro cold carat är totalt stenklara kan aldrig ha satt sin fot på en travbana. enkel analys... conrad vinner pisslätt på open s och staro vinner efter att ha släppts till spets av glide kronos eller simb r. jag tar inte bet för det här men har så stor empati att jag bjuder er på detta! hoppas ni tackar sen. lämnar kontonummer sen.
Att chansen för att conrad ska vinna via OS ser jag som obefintlig. I guld går det så fort att ska hästen ta OS så kommer den tappa en halv längd - 1 längd och det kommer bli svårt att springa om där då. Speciellt med snabba avslutare i loppet. Det mesta tyder ändå (om man ska tro på all snack) att conrads kommer spetsa och leda hela vägen. Det är dennes enda chans att vinna loppet. Inte genom att ligga rygg för hästen är ingen spurtare.

Enda positiva med SGC är att den har startspår 5. Stor infriandefrekvens därifrån. Annars tycker jag att hästen har vilat för länge. Laddas han och inte felar (bergh har sagt att han tänker ladda) så lär han ha svårt att förlora. Men jag tycker att hästen är överstreckad iaf.
Dessutom har bergh ett brölopp att passa och lär vara lagom stressad för att åka därifrån. Hade inte förvånat mig om ett sent kuskbyte kommer att ske
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat