Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad
Tja, svårigheten för att kontrollera det rent objektivt ligger väl i att " olle " inte deklarerat för inkomster år 2017 då Legolas.Bet startat sin verksamhet och att kontrollera uppgifter hos Skatteverket mot en person med ett nickname på ett forum antagligen är väldigt svårt. Det sista är bara en vild gissning från min sida.
Vinnarsodds på nr. 8 Mr Perfection :
Legolas.Bet : 11,72 ( Omsättning 6122,90 kr )
ATG : 13,15 ( Omsättning 168 491 kr )
Ovan ser jag inga fördelar utan snarare en nackdel då jag inser att mitt spel gav mer hos ATG.
Men för att kunna skaffa sig dessa " fördelar / vinna pengar " är väl prio 1 att man tippar rätt ? Favoritspelarna kammade noll oavsett spelbolag i ovanstående exempel.
Helt riktigt finns det människor som gör saker utan att få betalt för det och visst kan man göra det för man tror det är rätt.
Att i sig jämföra V64 mot P54 är som äpplen och päron. Helt riktigt olika spelformer och det borde stanna precis just där utan att man ta på sig rollen som profet och förklarar ATG som Satan och Legolas.Bet det enda alternativet för att nå frälsning.
V64 omsatte drygt 8,6 miljoner medan P54 omsatte knappt 43´000 kr. Jag tycker de siffrorna tydligt visar vad som är " rätt " och mest " fördelaktigt " om man är ute att vinna lite större summor.
|
Nu är väl knappast jag ensam om att tycka V64 är dålig spelform baserat på vad man ständigt läser på forum, twitter och krönikor, men håller helt med om att det är ett bättre alternativ så klart om man är ute efter att vinna riktigt stora pengar. Hade jag haft två klaringar som knappt var spelade skulle jag inte gått in på ett streckspel med en pool under 50 tkr om det fanns en annan med 5 mkr. Men hur ofta har man det och hur många V64 system har potential till riktigt hög utdelning? Den absolut största fördelen med P54 vs V64 är att man oftast vinner betydligt mer med ett fel på systemet. Och även med en radinsats på 3 kr är det inte jättesvårt att lösa 4 av 5 lopp de flesta omgångarna. Har fått mellan 1400-2900 kr tillbaka på fyra av fem rätt på P54 nu både fred, sönd och igår. Det är inte V64 spelarna hos atg vana vid precis. Där blir det i stort sett dagligen jackpot eller kaffepengar om man inte har rätt i alla 6 loppen.