Visa ett inlägg
Gammal 2018-01-10, 10:56   #51
Gotland
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 6370
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
...

Att i sig jämföra V64 mot P54 är som äpplen och päron. Helt riktigt olika spelformer och det borde stanna precis just där utan att man ta på sig rollen som profet och förklarar ATG som Satan och Legolas.Bet det enda alternativet för att nå frälsning.

...
Jag förstår inte detta felslut som så ofta dyker upp i resonemangen kring Legolas.
Jag håller med dig Enkelrad om att man måste kunna argumentera kring detta utan att se det som himmel eller helvete.

Legolas är ett av flera spelbolag som erbjuder spel på trav (och numera även fotboll). Huruvida de gör det på ett bra eller dåligt sätt får gärna diskuteras (helst i tråden avsedd för detta!).

Olle resonerar ofta kring spelvärdet i Legolas dopade pooler med hög återbetalningsprocent och lyfter fram fördelen kring dessa.

Jag har gång på gång försökt förklara att det är fullt rimligt att göra så på ett spelforum men det behövs bevisligen upprepas igen.

På ett forum får man givetvis ha olika åsikter och självklart är det tillåtet att föra resonemang kring sin syn på saken men jag uppmanar alla att försöka göra detta genom argumentation och resonemang i stället för att ifrågasätta andra medlemmars syften med sina åsikter.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viroid (+10), Spiritus (+1)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat