Överlägset bäst är infon i atg live när dom har rätt folk speciellt på stallbacken. Har man läst på är den infon ofta ett komplement man inte kan vara utan.
Jag förlitar mig på travronden för att dom har startlistor man kan skriva noteringar i till alla lopp. 2300 kr per år. Har även V75 guiden då dom alltid ringer upp med nya erbjudanden några veckor efter att prenumerationen upphört. Just nu 30 nummer för 399 kr. Prenumererar även på expressen och Aftonbladet digitalt . Papperstidningen i paddan varje dag för under hundringen per tidning och månad, men ska sägas att det är lika mycket för att läsa om annan sport. Brukar också kolla banprogrammet och travnet som båda är gratis. Vi tippas e tidning köper jag också förresten . Tror den kostar 75 kr i månaden. Sen har man atg live premium för 100 i månaden och joker för 90 så rätt mycket pengar när allt summeras.
Att betala för betaltjänsterna enligt deras prislistor skulle dock kosta oerhört mycket mer. Knappast prisvärt för en normal spelare jämfört med vad man får av det jag betalar för enligt ovan. Skulle man köpa spelarservice, travtjänsten och spelvärde varje dag skulle väl kostnaden bli runt 10 tkr i månaden. Skulle man dessutom rygga alla deras tips skulle man stå först i kön på socialkontoret inom kort.
Att kolla trav varje dag, lägga tid i lopparkiv och att läsa information och sen notera vad alla experttips tror är vägen jag går för att komma fram till hur spelen ska utformas. Har dock tillgång till betaltjänsterna också via andra vägar så klart man läser dom också då. Lägger all tid på huvudbanan. Skippar lunchtrav och saxbanor. Tiden och kraften räcker bara till en bana per dag och det är till den det finns information att hämta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|