Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop
Tror du är helt ute och cyklar. Sauron lär hänga i 3e spår hela loppet om den laddas och It's Showtime Zaz möter betydligt hårdare motstånd, det är inget lunchlopp den ska ut i.
|
Varför i hela fridens namn ska Sauron hänga i tredje hela loppet för?? Menar du att övriga tycker det är en för dålig rygg att släppa ner?

Sauron är nere i andraspår med full fart efter 250 meter!
Karlstedt ska vara Stålmannen på V75 menar du? Den sopan ser ett andrapris på V75 som en vinst i Olympiatravet så när Unter kommer ångande och visar pondus ska du se att han drar i tömmarna och släpper! Inte minst när det finns OS också! Om hästen ens går felfritt...
Jösses folk glömmer lätt att det är ENORM skillnad på kuskar/tränare på V75! Övervärderar sopor och clowner.... Varsågod! Inte mig emot!
Gällande Its Showtime Zaz undrar jag vilka hästar var mycket sämre i förra starten jämfört med dagens motstånd?? Om du tycker förra startens motstånd liknade ett lunchlopp undrar jag om du inte har tagit fel på startlista? Minnet kan ju svikta... Men även om hästen nu skulle ha mött sämre motståndare (vilket jag inte håller med om) så måste vi ha sett samma häst? Intrycket! Oj oj oj....
Jag är glad att folk inte kan låta bli spriten på lördagar...