Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-02-03, 12:59   #76
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
Instämmer ,tänkte gardera 1st då det blir ett ordendligt rens om den eller goops kamel inte vinner , men -öppnar bra och jag tror nog att Goop släpper ,spelar dock troligtvis ingen roll .65% känns faktiskt lågt.
L
Tycker precis tvärtom och spikar Well done la marc då det är för stor skillnad på strecken här. Tror Goop tar sig relativt enkelt till spets och har svårt att tro att han skulle ge upp loppet genom att släppa, särskilt när hästen går bra i spets. Soutwind har varit magisk men möter tuffare hästar efterhand och nån gång bör det komma en sämre insats. Kan dessutom strula lite från det spåret om Erik har otur
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+2)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 13:03   #77
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Jisses . Robin programledare och Eskil Hellberg spelexpert i atg live idag. Hur ska man orka lyssna på dom i 5 timmar?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 13:11   #78
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Är det ens lönt att spela med spik på både Zenit och Southwind?
"Det är skrällarna som styr utdelningen på streckspelen" - Bibelgurun

Inte alltid han har rätt men detta stämmer. Har man däremot inga eller väldigt få streck på <5% i övriga lopp är det dock relativt iskallt, så långt har du helt rätt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 13:12   #79
lou
 
lous avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 129
Sharp$: 255
Standard

Ja, då är vi igång!

V75-1
Tudor Kronos stor favorit med spår två i volt. Luktar dödens lång väg gör att vi garderar. Den har mer att bevisa för att spikas i ett lopp som detta. Visst, den svarade bra på rycktussar, men är inte helt såld. Först emot är Friend Of Nature som lär sitta i spets hyffsat enkelt och är hästen att slå, Ludde släpper aldrig ledning. Kan bli högt tempo vilket kan gynna nästa i ranken Iago Zon med lite form? Skräller i loppet är SOLKLART Daydream Rapida, förstår inte hur den kan vara så lågt spelad med de prestationerna i bagaget. Får spara på speeden och kommer i slutet. Kan få rygg på Iago Zon hela vägen. Mellby Demon borde gått fram med loppet senast och är ett annat skrällbud. Någon svag i starten, men kan ändå sitta bra till. Sist men inte minst Mr Perfect som inte är speciellt snabb ut och tror inte den kan utnyttja springen men har en bra spurt. Rygg ledaren sitter Frisco Flame, men tror ändå inte den har något att komma med.

V75-2
SOLKLAR förstahäst är Ronzon Face med biken på som troligen sitter i spets tidigt. Ett bra spikförslag. Bakom är det öppet. Tror inte ett dugg på Desifinado eller Enjoy The Life som är ganska hårt spelade bakom. Sauron Pil från spår längst ut är inget vidare och lär få göra jobb om det ska bli vinst. Ronzon Face är inget att lita på vilket gör att det finns roliga skrällbud bakom. Arn Brodde med utrustningsändringar till tänderna kan vara riktigt rolig i rygg på ledaren, men där vill också Lukas Laday sitta såklart. Kan bli lite körning dessa emellan vilket öppnar upp ytterligare för Ronzon Face eller så stör det honom till galopp. Då har vi Yankee Boy som har enorm smygform.

V75-3
Zenit Brik SOLKLAR förstahäst. Spelad i högsta laget som man är ju sugen på att gardera lite. Har inte riktigt tagit ställning, men bakom denna är det först och främst Pingus Vang med jänkarvagnen och Kadett CD som trots allt kan spetsa från spår 8 efter en stund.

V75-4
En eller alla måste jag ändå säga. Valborg Marje SOLKLAR förstahäst i detta getingboet. Bakom är det väldigt öppet. Kan smälla till rejält om Valborg gör bort sig och det är ingen omöjlighet.

V75-5
SOLKLAR förstahäst i Southwind Feji, vem annars? Vi vet inte hur bra denna hästen är, men spår långt ut och kort distans med hårdare motstånd ställs den på prov på riktigt. Well Done La Marc i ledning är hästen att slå i första hand. Kan bli högt tempo med Southwind i dödens och i rygg ledaren sitter Qubec C.D som är skrällen i loppet. Makera gör bra lopp, men vägrar sätta nosen först. Frisco Flame vill ha fina underlag för att komma in i matchen ordentligt.

V75-6
Har ingen SOLKLAR förstahäst i detta loppet men om jag måste välja någon är det väl ändå Master Crowe som det låter bra på. Master Crowe är favorit med två galopper. Kan ändå gå denna gången och finns en chans till spets. Bakom är väl Barkevious sugen på spets och är svårslagen där. Nakoda Goj är en ny häst och svårt att räkna på. Heartbreaker är också svår att räkna på, men spåret gör att den sjunker i ranken. Nancy America kan nog sitta bra på det, men får svårt att räcka till om någon av de andra skulle ha en bra dag. Bakom dessa kan vem som helst vinna.

V75-7
SOKLAR förstahäst i Velocity De Vie som jag tror går fram i dödens och plockar ner allt och alla. Har en otrolig känsla för denna hästen och Timo låter minst sagt uppåt. Rushmore är väl först emot. Bakom dessa är det öppet tycker jag och det finns många roliga drag med fin form i exempelvis Sono Di Pa från rygg ledaren.

Med detta sagt är det väl som upplagt för flerbong eller reducerat system med utångar på nämnda hästar. Vet inte riktigt hur jag ska sy ihop säcken med så många tänkbara spikförslag.

Beroende på systemkostnad kan man lägga upp det på lite olika sätt

Avd 1 - 2,6,10,11,5,7, alla
Avd 2 - 4,5,8,6,3, alla
Avd 3 - 9,6,8, alla
Avd 4 - 8, alla
Avd 5 - 7,3,1,2,5, alla
Avd 6 - 3,6,5,1,2, alla
Avd 7 - 10,4,1,9, alla
lou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 13:12   #80
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 82
Sharp$: 1288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jisses . Robin programledare och Eskil Hellberg spelexpert i atg live idag. Hur ska man orka lyssna på dom i 5 timmar?
Det blir tuffa timmar. Överladdad Robin, tjatige Eskil och superdryge Forsgren som alltid har rätt...
__________________
Samcro
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
danberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 13:15   #81
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 944
Sharp$: 2183
Standard

Visst går 3 bra i spets .Men senast fick han ge sig mot Swish lane som gick i dödens.
1.14.5 500/1000 inte märkligt tempo.(1.14.3 i mål)
Southwind till dödens via 3-4 spår i 1:a kurvan senast satt lugn och bara stack iväg med allt kvar 1.13.8 . Har öppnat 1.07 (utan att kusken ens petade på hästen) 1:a 500m.
stack då undan och vann med 4-5 längder o vann på 1.13.3 M (J 28/10 )
Skulle vilja fälla men efter tittat i lopparkivet så måste hästen bli sjuk eller galopp/störning för att torska(vilket såklart går att spela på)
Lycka till!
Mvh ,
L
__________________
Trust the FoxGod
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 13:32   #82
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Tror du är helt ute och cyklar. Sauron lär hänga i 3e spår hela loppet om den laddas och It's Showtime Zaz möter betydligt hårdare motstånd, det är inget lunchlopp den ska ut i.
Varför i hela fridens namn ska Sauron hänga i tredje hela loppet för?? Menar du att övriga tycker det är en för dålig rygg att släppa ner?
Sauron är nere i andraspår med full fart efter 250 meter!

Karlstedt ska vara Stålmannen på V75 menar du? Den sopan ser ett andrapris på V75 som en vinst i Olympiatravet så när Unter kommer ångande och visar pondus ska du se att han drar i tömmarna och släpper! Inte minst när det finns OS också! Om hästen ens går felfritt...

Jösses folk glömmer lätt att det är ENORM skillnad på kuskar/tränare på V75! Övervärderar sopor och clowner.... Varsågod! Inte mig emot!

Gällande Its Showtime Zaz undrar jag vilka hästar var mycket sämre i förra starten jämfört med dagens motstånd?? Om du tycker förra startens motstånd liknade ett lunchlopp undrar jag om du inte har tagit fel på startlista? Minnet kan ju svikta... Men även om hästen nu skulle ha mött sämre motståndare (vilket jag inte håller med om) så måste vi ha sett samma häst? Intrycket! Oj oj oj....

Jag är glad att folk inte kan låta bli spriten på lördagar...
__________________
Twitter: @sharpsdoob

Senast redigerad av doob den 2018-02-03 klockan 13:45.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 13:37   #83
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 944
Sharp$: 2183
Standard

Citat:
Övervärderar sopor och clowner.

Well problemet med "clowner o sopor" är att dom kan toksvara spets med 1%re.....nu kör Karlstedt favoriten. Så hade tex Goop kört favoriten hade jag varit mer benägen att tro att han skulle släppa. Håller absolut med om att Sauron är bästa hästen och 1:a strecket.
L
__________________
Trust the FoxGod
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 13:41   #84
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2502
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
"Det är skrällarna som styr utdelningen på streckspelen" - Bibelgurun

Inte alltid han har rätt men detta stämmer. Har man däremot inga eller väldigt få streck på <5% i övriga lopp är det dock relativt iskallt, så långt har du helt rätt!
Jo jag vet, men med två så stora favoriter kommer 90% av alla andelssystem/Harrys ha spikat någon av de två. Och andelssystem har ofta råd att fånga upp många 5%are... Kör du joker kan du ju reducera på utdelning, det städar ju bort många fullständigt ovärda rader iaf. Eller nått...lycka till iaf!
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 13:46   #85
lou
 
lous avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 129
Sharp$: 255
Standard

Kan Forsgren sluta stöna i micken?
lou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 13:46   #86
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 944
Sharp$: 2183
Standard

Vad i helvete....
lade just in en V4 . Pengar drogs men hittar inte kupongen under "mina spel" eller i transaktioner ??? ATG ?? what..
__________________
Trust the FoxGod
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 13:47   #87
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Tydligen ingen bike på Ronzon Face. Trist.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 13:51   #88
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Vore intressant att få veta VARFÖR du streckar t.ex. Taffy och inte Tudor Kronos. Är det en kuskfråga eller vet du något vi andra inte vet.

Vi avvaktar med dina motiveringar och loppet innan vi avgör om du är idiot eller geni.
Just Taffy är ett riktigt långskott det medger jag, men BG har lyckats förr. Tudor har inte varit direkt lyckosam i V75 konkurrens tidigare och från dödens tror jag ärligt talat inte att han räcker denna gång heller. Risken för omstarter reducerar favoritinfriandet ytterligare och gynnar framförallt bakspårshästarna. I och med att jag inte tror på favoriten så väljer jag att inte betala för den... alls.

Mest tror jag på 10 Iago Zon, bakom denna 5 och 7.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 13:51   #89
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4381
Standard

Ja blir väl skitutd som vanligt el så vinner tyskarna hela skiten. Kör v5 med en spik för att öht va med..

Goop vinner väl, men sett den mannen strula bort självklara hästar förr dock..
Ja spika Marje el inte. Lägga alla ägg i samma korg som bärs av en "galopphäst", nej tack
Va fan någon gång kommer den falla. Åby, spår 7 å 1640. Tar nog chansen för lite mer utd
Två utländska där bakom som kommer ta för sig när de självklara ska köra skiten ur varandra el syssla med galopp.
Ja sägs att Timo är lika nöjd med Volocity som med Zenit. Men klass 1 å spåret, ingen höjdare dock
Avd
1: 9 Zenit Brick (3, 8)
2: 1, 6, 8, 9, 12, 13 (10, 14)
3: 1, 3, 5, 7 (2, 9)
4: 1, 3, 5, 6, 7, 9 (2, 8)
5: 1, 2, 4, 9, 12 (7, 8)

Senast redigerad av kire1111 den 2018-02-03 klockan 13:55.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 13:54   #90
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Får se om Ludde hinner fram.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td