1 From the Mine tänkbar s-o-s vinnare annars känns 9 Baron Hornline hetast bakom.
2 Dream Lane dagens mest överspelade? Ensamt sto och 4 månaders tävlingsfrånvaro men likväl 54%!? Väntar fortsatt på att 2 Copimade ska vissa upp lite av den kvalitè han visade under 2015-16 men målar troligtvis på samtliga även ifall man nog kan klara sig utan 4 Mr Miles
Lyckas allt som ofta hamna snett på kallbloden, men något säger mig att favoriten 2 Mjölner Brunn med en seger på senaste tolv starterna är aningen överspelad. 5 Tin Gnist som nu slipper tränaren i sulkyn?
11 Beautiful Bacardi blir med största sannolikhet en av mina spikar denna omgång trots läget och tävlingsfrånvaron, annars är det väl endast Goop och 5 Mellby Estella emot...?
Är jag helt ute och cyklar som tror att 3 Putinthepower leder detta runt om? 5 Coogan är ju dock fågel-fisk-eller-mitt-emellan innan vi sett vad denna kan på denna sidan av atlanten.
Roligt långlopp där min förstaröst går till Mika Forss och 7 Colorado Ecus men här hittar jag också tre riktigt roliga skrällar i 4 Luksom som kommer ifrån seger och är oprövad på distansen samt Thorsten Tietz duo 13 Evans Stardust och 15 Tornado Jet.
Min andraspik får nog bli 2 Vic De Luxe även ifall 9 Roger America var helläcker senast, ska man gardera bör man annars se upp med 4 Serious Try som kan mycket när det stämmer och nu har årsdebuten avklarad.
Har jagat favoriten 5 Hochthereitis Sox länge nu utan framgång och när han nu blir favorit så tvekar jag inte att ta fram den breda penslen, väldigt öppet bakom och den just nu minst streckade i fältet 4 Enge Lincoln streckas tidigt efter ett fint i intryck i spurten senast.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av yoozoo den 2018-03-07 klockan 15:02.
|