Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-05, 06:51   #1
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9271
Standard

Onsdag 7 mars - Bergsåker/Solvalla V86 mm.


Här pratar vi om onsdagens tävlingar på

Bergsåker
Längd: 1000 m
Bredd: 21,5 m (2140 m), 21,0 m (1640 m)
Upplopp: 200 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej

och

Solvalla
Längd: 1000 m
Bredd: 20,7 m (2140 m), 21,7 m (1640 m)
Upplopp: 196 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej


Lycka till därute!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-06, 15:12   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37595
Standard

Det känns som att Coogan är ganska så överspelad i sin Sverige-debut.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-07, 11:32   #3
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37595
Standard

Förra gången så körde jag med From The Mine på en rak DD. Då satte sig MM fast med rubbet kvar istället för att köra i spets. Efteråt så sa han att nästa gång ska man se upp med hästen. Kör han i spets idag så bör den vinna det här. Det är lite knepigt att hitta spikarna idag och kanske ger jag dem en ny chans trots förra styrningen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jeeboy (+10)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-07, 13:59   #4
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 294
Sharp$: 1088
Standard

Tror Vic De Lux har hygglig chans, snabb ut, värsta konkurrenten bakspår. Finns flera snabba utvändigt dock.

From the Mine bra uppgift.

Vill man fälla nån stor favorit så varför inte årsdebuterande Dream Lane.

Kabanoss ska med på alla lappar som garderas. Endast 5%
Kanske blir min chans spik.
In Line Tooma andra häst.

Senast redigerad av trance_error den 2018-03-07 klockan 14:19.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-07, 14:00   #5
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

1 From the Mine tänkbar s-o-s vinnare annars känns 9 Baron Hornline hetast bakom.

2 Dream Lane dagens mest överspelade? Ensamt sto och 4 månaders tävlingsfrånvaro men likväl 54%!? Väntar fortsatt på att 2 Copimade ska vissa upp lite av den kvalitè han visade under 2015-16 men målar troligtvis på samtliga även ifall man nog kan klara sig utan 4 Mr Miles

Lyckas allt som ofta hamna snett på kallbloden, men något säger mig att favoriten 2 Mjölner Brunn med en seger på senaste tolv starterna är aningen överspelad. 5 Tin Gnist som nu slipper tränaren i sulkyn?

11 Beautiful Bacardi blir med största sannolikhet en av mina spikar denna omgång trots läget och tävlingsfrånvaron, annars är det väl endast Goop och 5 Mellby Estella emot...?

Är jag helt ute och cyklar som tror att 3 Putinthepower leder detta runt om? 5 Coogan är ju dock fågel-fisk-eller-mitt-emellan innan vi sett vad denna kan på denna sidan av atlanten.

Roligt långlopp där min förstaröst går till Mika Forss och 7 Colorado Ecus men här hittar jag också tre riktigt roliga skrällar i 4 Luksom som kommer ifrån seger och är oprövad på distansen samt Thorsten Tietz duo 13 Evans Stardust och 15 Tornado Jet.

Min andraspik får nog bli 2 Vic De Luxe även ifall 9 Roger America var helläcker senast, ska man gardera bör man annars se upp med 4 Serious Try som kan mycket när det stämmer och nu har årsdebuten avklarad.

Har jagat favoriten 5 Hochthereitis Sox länge nu utan framgång och när han nu blir favorit så tvekar jag inte att ta fram den breda penslen, väldigt öppet bakom och den just nu minst streckade i fältet 4 Enge Lincoln streckas tidigt efter ett fint i intryck i spurten senast.

Senast redigerad av yoozoo den 2018-03-07 klockan 14:02.
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-07, 15:41   #6
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 22
Sharp$: 962
Standard

Above All Ås (3%) är sanslöst bortglömd ikväll. Han borde ha bra chans. Andrahandsfavorit till spets och det finns på kartan att Vic de Luxe inte kan svara eller galopperar bort sig. AAÅ har fyra av fyra i spets och körs där om han kommer dit. Han blir min chansspik ikväll.

Roger America? Visst, har gjort det mycket bra om än i något enklare gäng än detta. Har dessutom, liksom VDL, tjänat snabba pengar.

Hagentoy? Stod 20 meter före AAÅ senast och var inga mil före i mål. Står hårt inne och med fel läge. Nej tack.

Serious Try är klart bäst barfota och går (enligt intervju) med skor ikväll.
Tolloppa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-07, 15:52   #7
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56886
Standard

Betaltjänsterna oeniga i avd 2

Hyllade spelvärde spikar Dream Lane medan spelarservice utser den till omgångens mest överspelade.

I avd 5 toksågar i stort sett alla USA importen Coogan. Men hyllade spelexperten i atg live Åke S Olsson utser hästen till en kanonspik.

Trist krock tyvärr med Champions leauge fotbollen i kväll som jag alltid prioriterar. Mycket bättre på tisdagarna när sista loppet för dagen är V64-6 strax efter kl 21. På onsdagarna drar V86 och fotbollen igång nästan samtidigt vilket är oerhört trist . Har därför inte läst på själv till i kväll.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-07, 16:01   #8
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 294
Sharp$: 1088
Standard

Kabanoss

Stefan Melander ligger lågt med hästen, Marcus Sundberg från stallet ligger lågt.
Melander familjen aka bedragarna är i farten igen.
Spelvärde rankar den etta.

Senast redigerad av trance_error den 2018-03-07 klockan 16:02.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-07, 16:13   #9
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Kabanoss

Stefan Melander ligger lågt med hästen, Marcus Sundberg från stallet ligger lågt.
Melander familjen aka bedragarna är i farten igen.
Spelvärde rankar den etta.
Lirar folk kring hästen den hårt själva, menar du?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-07, 16:18   #10
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 294
Sharp$: 1088
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Lirar folk kring hästen den hårt själva, menar du?
Har inga bevis, men det tror jag nog ganska mycket samt spelvärde betalar väl Melander för exklusiva intervjuer?
Finns ju många där ute som ligger "lågt" med sina hästar, sen går ut o vinner.
Björn Goop, Melander familjen, Bergh.

Peter U kan man lita på alltid.

Senast redigerad av trance_error den 2018-03-07 klockan 16:21.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-07, 16:24   #11
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 22
Sharp$: 962
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg

I avd 5 toksågar i stort sett alla USA importen Coogan. Men hyllade spelexperten i atg live Åke S Olsson utser hästen till en kanonspik.
Hyllade spelexperten Åke S Olsson? Va? Vem hyllar?

Samme Åke utser omgångens tredje mest streckade häst From the Mine till "Draget" på atg.se. I skrivande stund spelad till drygt 47%. Byt ut karl'n.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
danberg (+6)
Tolloppa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-07, 16:29   #12
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 82
Sharp$: 1288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Betaltjänsterna oeniga i avd 2

Hyllade spelvärde spikar Dream Lane medan spelarservice utser den till omgångens mest överspelade.

I avd 5 toksågar i stort sett alla USA importen Coogan. Men hyllade spelexperten i atg live Åke S Olsson utser hästen till en kanonspik.

Trist krock tyvärr med Champions leauge fotbollen i kväll som jag alltid prioriterar. Mycket bättre på tisdagarna när sista loppet för dagen är V64-6 strax efter kl 21. På onsdagarna drar V86 och fotbollen igång nästan samtidigt vilket är oerhört trist . Har därför inte läst på själv till i kväll.
"Hyllade spelexperten Åke S"

Kan väl bara vara kanalen själva som hyllar den helt feelinglöse ordbajsaren..?

"Då har vi det på pränt", "Jag lyfter på hatten", "Värmningen sa varken bu eller bä" Floskelspruta deluxe den gubben.
__________________
Samcro
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Timotimo (+2)
danberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-07, 16:34   #13
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Har inga bevis, men det tror jag nog ganska mycket samt spelvärde betalar väl Melander för exklusiva intervjuer?
Finns ju många där ute som ligger "lågt" med sina hästar, sen går ut o vinner.
Björn Goop, Melander familjen, Bergh.

Peter U kan man lita på alltid.

Goop har jag slutat ta bort om han säger så, blir nästan sugen på att spika när divan ska ligga "Lågt". Han kan vinna med en åsna på 3 ben.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-07, 16:36   #14
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 294
Sharp$: 1088
Standard

Ja Goop är farlig, han låter så självgod o snäll, men STÖRSTA bedragaren.
Säkert många som vill ge honom på käften.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+3), asgaya3141 (+15)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-07, 16:40   #15
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tolloppa Visa inlägg
Hyllade spelexperten Åke S Olsson? Va? Vem hyllar?

Samme Åke utser omgångens tredje mest streckade häst From the Mine till "Draget" på atg.se. I skrivande stund spelad till drygt 47%. Byt ut karl'n.
fast där måste jag invända, det är ett drag för honom, det finns ingenting som säger att han tittar på streckspelet.

Finns många ggr jag kommit till jobbet och har analyserat avdelning 1 och 2, streckspelet har inte dragit igång, men jag har hittat ett drag.

För mig är ett drag en en trolig vinnare där man kan koppla grepp i omgången, inte outsider skräll eller streckvärd häst.
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td