Visa ett inlägg
Gammal 2018-03-12, 13:11   #5
maximalvinst
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12142

Sportsbetting
Stats: 149 - 119 - 1
ROI: 117.14%
Vinstprocent: 55.60%

Standard

Hallå!!!
En del kanske är bekant med mej och mina spel sedan tidigare, eftersom jag har drivit en speldagbok här en längre tid.

Superkul att ha fått förtroendet att reka som expert här på sharps.se. Jag ser väldigt mycket fram emot detta. Till mitt område hör egentligen alla amerikanska sporter (NFL, NCAAF, NHL, NBA, NCAAB, WNBA och MLB).

Främst gillar jag NBA och NCAAB, men jag följer ändå alla sporter. När basket- och NHL- säsongerna börjar lida mot sitt slut kör baseball igång, så det är egentligen full rulle året runt för min del.

Det jag förespråkar angående bettingen är tålamod och långsiktighet. Du måste acceptera förluster också, det är en del av detta. Jaga inte förluster, håll huvudet kallt, håll dig till ditt sätt.

Jag spelar också alltid samma summa på alla spel, och oddsen är allt som oftast ganska lika, runt 1.90 i medeltal. Jag har inget favoritlag eller så, utan jag baserar spelen på relevant info.

Inte så mycket kommer att ändras nu när jag rekar som expert här, det enda som kommer ske är att jag kommer att "tighta till" spelen en aning, dvs kanske inte lika många spel som jag brukar ha varje dag, utan kommer satsa på kvalitet.

I speldagboken kommer jag fortsättningsvis lägga ut "speltjänstens" spel dagligen, som jag ryggar. Mina egna spel kommer bokföras i ett låst spreadsheet framöver.

Då så, tack för mig!!!!!!
Då fortsätter vi!!!!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), Lazlo (+5), CalPrim (+5), hillgarden (+5), Stall 4 (+5), holsso10 (+5), fidde (+5)
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat