Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-12, 12:07   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

5 nya rekare på Sharps!


Idag har vi nöjet att presentera hela 5 stycken personer som kommer dra igång och skriva rekar här på Sharps mer kontinuerligt!

Det är robfri, CalPrim, maximalvinst, Nikelas och jonassjoland som kommer dela med sig av sina kunskaper för att hjälpa alla er medlemmar till fina vinster framöver.

Som alltid med nya saker så är det en liten testperiod i början för att se hur allting fungerar för alla inblandade och om allt blir som det är tänk, så ha det i åtanke inledningsvis om inte allt är perfekt direkt från start.

Var och en av personerna kommer få skriva en liten introduktion om sig själva här i denna tråden så ni vet vad det är för person som skriver och vad ni kan förvänta er för typ av rekar osv.

Varmt välkomna hela gänget och stort lycka till framöver!

Finns det fler personer som är intresserade av att skriva rekar så är vi ständigt intresserade av att höra ifrån er. Här finns information om hur du ansöker och vad vi efterfrågar: Sharps.se söker nya rekare!


Ha en fin måndag allesammans!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-12, 12:41   #2
 
Reg.datum: mar 2018
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 1642

Jonassjolands Expertrekar
Stats: 71 - 79 - 3
ROI: 97.19%
Vinstprocent: 47.33%

Standard

Jonassjoland är en gammal elit spelar i fotboll inte på den tiden när det var snörning på bollen, men det var grus på vintern och mycket löpning. Sen i kombination med elitsatsning i handboll så förstår ni åldern på denna rekare :-) Efter idrottskarriär blev det tränar sidan och med allt från flicklag till elitfotboll på herrsidan har det byggts på både kunskap och ett stort intresse för sporten, med mycket kontakter i Svensk fotboll. Bara att lyfta luren och kollar läget inför matchen som ska spelas, ett bra kontakt nät har det gett med mer än 25 år som tränare. Spel är en del i vardagen och analyser från morgon till kväll ger bra utdelning i det längre perspektivet. Jag är otroligt glad att få tillhöra gänget runt Sharps.se och ser fram emot att få delge mig av den kunskap jag har och som jag besitter inom sporterna fotboll, handboll, bandy och skidor på längden
Mitt motto är " Spelare de växer inte på träd de växer med mig "
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), Lazlo (+5), CalPrim (+5), hillgarden (+5), Stall 4 (+5), holsso10 (+5), fidde (+5)
jonassjoland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-12, 12:47   #3
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Hej alla,

Till att börja med tack för förtroendet till teamet bakom Sharps som gett mig förtroendet att skriva som rekare här på sidan.

39-årig travnörd boende i mellansverige med sambo samt 2 barn. Har hållit på med all form av betting i ca 20 år, dock är det för travet jag brinner och det är även inom denna sport mina rekar kommer hamna.

Jag kommer fokusera på H2H-spel samt platsspel med odds från de bolag som erbjuder spel på hästar. Normalt försöker jag hitta 1-2 vettiga spel/dag där jag anser att oddsen är generösa, men självklart varirerar detta.

Så, lycka till ni som väljer att rygga mina spel
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), Lazlo (+5), CalPrim (+5), hillgarden (+5), Stall 4 (+5), holsso10 (+5), fidde (+5)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-12, 12:51   #4
 
Reg.datum: mar 2018
Inlägg: 7
Sharp$: 174

Nikelas Expertrekar
Stats: 0 - 4 - 1
ROI: 50.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Nikelas - den långsiktliga


Hej alla sport och bettingintresserad

Hur når man framgång på lång sikt? Det är något man eftersträvar i finansvärlden. Det är också från den jag kommer ifrån. Mina tips bygger på såklart mina egna åsikter om just den specifika matchen men också utifrån ett långsiktlig tänk. Min bankrulle är på 100 000 kr och en enhet är då 1000 kr i min spreadsheet.

Jag är duktig på NHL och SHL men hittar också spel i andra ligor. Jag spelar också bandy. Ryska ligan och svensk bandy följer jag stenhårt. Jag lägger också en del andra spel på bland annat fotboll. Mitt mål är att få bankrullen att växa med så låg varians som möjligt och därför är mina bets oftast med 0,5 enheter eller 1 enhet. Med väldigt få undantag spelar jag 2 enheter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), Lazlo (+5), CalPrim (+5), hillgarden (+5), Stall 4 (+5), holsso10 (+5), fidde (+5)
Nikelas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-12, 13:11   #5
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12135

Sportsbetting
Stats: 142 - 113 - 1
ROI: 117.61%
Vinstprocent: 55.69%

Standard

Hallå!!!
En del kanske är bekant med mej och mina spel sedan tidigare, eftersom jag har drivit en speldagbok här en längre tid.

Superkul att ha fått förtroendet att reka som expert här på sharps.se. Jag ser väldigt mycket fram emot detta. Till mitt område hör egentligen alla amerikanska sporter (NFL, NCAAF, NHL, NBA, NCAAB, WNBA och MLB).

Främst gillar jag NBA och NCAAB, men jag följer ändå alla sporter. När basket- och NHL- säsongerna börjar lida mot sitt slut kör baseball igång, så det är egentligen full rulle året runt för min del.

Det jag förespråkar angående bettingen är tålamod och långsiktighet. Du måste acceptera förluster också, det är en del av detta. Jaga inte förluster, håll huvudet kallt, håll dig till ditt sätt.

Jag spelar också alltid samma summa på alla spel, och oddsen är allt som oftast ganska lika, runt 1.90 i medeltal. Jag har inget favoritlag eller så, utan jag baserar spelen på relevant info.

Inte så mycket kommer att ändras nu när jag rekar som expert här, det enda som kommer ske är att jag kommer att "tighta till" spelen en aning, dvs kanske inte lika många spel som jag brukar ha varje dag, utan kommer satsa på kvalitet.

I speldagboken kommer jag fortsättningsvis lägga ut "speltjänstens" spel dagligen, som jag ryggar. Mina egna spel kommer bokföras i ett låst spreadsheet framöver.

Då så, tack för mig!!!!!!
Då fortsätter vi!!!!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), Lazlo (+5), CalPrim (+5), hillgarden (+5), Stall 4 (+5), holsso10 (+5), fidde (+5)
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-12, 14:43   #6
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 108
Sharp$: 3419
Standard

Vill börja med att säga att jag ser det som en stor ära att få reka här på Sharps och hoppas att jag kan bidra med mycket. Till vardags pluggar jag för tillfället på högskolan och har haft bettingen som en extra inkomst och för att inte vara tvungen att jobba under sommarmånaderna. Något som fungerat bra de första åren på min utbildning.

Mitt fokus kommer ligga på NHL som är den ligan jag har bäst koll på. Jag använder mig av en unitskala mellan 1-10 och spelar där värdet finns, ibland favoriter, ibland underdogs. Oddsen kommer variera pga detta. Jag kommer försöka få ut rekarna så tidigt som möjligt men ibland kommer det inte vara möjligt om exempelvis målvakterna inte är bekräftade än. Målet är runt 1-1.5h innan pucken släpps på tidiga matcher och senast 22:30 för nattens matcher.

Ett spreadsheet kommer komma upp som ni kommer hitta under mitt namn. Har ni frågor är det bara att skriva här eller skicka ett PM. Nu hoppas vi på en bra avslutning av NHL säsongen och ett grymt slutspel!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5), hillgarden (+5), Gotland (+5), Stall 4 (+5), holsso10 (+5), fidde (+5)

Senast redigerad av CalPrim den 2018-03-12 klockan 17:20.
CalPrim är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 18:46   #7
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Idag kan vi presentera ytterligare en person som (precis som alla andra) ska prova på att reka som expert här på sharps!

Det är AmaerildeRimfrost som kommer börja dela med sig av sina spelförslag här på forumet och försöka hjälpa alla er medlemmar till fina vinster framöver.

AmaerildeRimfrost kommer inom kort att introducera sig själv här i tråden likt övriga personer gjort så ni medlemmar får en bild av vad det är för person och vad den kan bidra med!

Välkommen till gängen och stort lycka till även till AmaerildeRimfrost!


Finns det fler personer som är intresserade av att skriva rekar så är vi ständigt intresserade av att höra ifrån er. Här finns information om hur du ansöker och vad vi efterfrågar: Sharps.se söker nya rekare!

Trevlig lillördag allesammans!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
CalPrim (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:01   #8
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Idag kan vi presentera ytterligare en person som (precis som alla andra) ska prova på att reka som expert här på sharps!
Kul med alla nya rekare men går det att ordna så att dessa inläggen enbart ligger under huvudrubriken REKAR och inte kommer med i "nya inlägg"?

Spontant känns "nya inlägg" spammat värre med alla dessa rekar som nu ligger ute.
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:11   #9
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Hej hopp alla!

Först och främst tack Lazlo med crew!

Så är det äntligen klart med det hela! Det känns bra och jag är lika taggad som alltid när det gäller spel, siffror, sannolikheter eller annat som min hjärna älskar att hantera! Där sitter min främsta styrka, att värdera odds, läsa mönster, ta snabba beslut och våga trycka innan allt är genomanalyserat! Intuitionen är ett vapen ibland - men det är inte enbart att förlita sig på den.

Som med allt annat krävs det oftast åtskilliga timmar för att bli bra på något! Jag vågar påstå att jag är bra på det jag kommer leverera här. Men ingen är perfekt och jag har svagheter som jag ständigt försöker minimera alternativt eliminera. Fördelen är att det inte kommer vara något som märks i rekarna här. Timmarna jag har bakom mig är åtskilliga och jag har de senaste tio åren lagt enormt med tid på att utveckla spelandet vad gäller värde och att slå både bolagen och den övriga massan! Det märks när jag pratar spel och sannolikheter med gemene man - men det är förbaskat kul att utveckla och hjälpa andra i spelandet faktiskt!

Förutom det rent matematiska så är jag bred vad gäller sport. Skulle det krävas så skulle jag göra allt som går för att slå bolagen vad gäller tredjeligan i kinesisk cricket. Som tur är kommer jag inte ge mig på det här på sidan - ännu åtminstone

Jag kommer istället framför allt leverera rekar inom skidskytte! Dessvärre är säsongen snart slut och jag håller tummarna att variansen är med mig så det börjar bra, för det är länge till jag kan få upprättelse inom skidskyttet sen. Förutom den här älskvärda sporten så går mitt travintresse i perioder! Ibland kan jag varenda startande häst i söder, medan det sen går månader då jag knappt ser ett enda lopp. Travet tar för mycket tid helt enkelt men intresset gör att jag oftast återvänder förr eller senare!

Utöver detta så är jag som sagt bred, och det kan komma rekar inom de flesta idrotter eller övriga evenemang. Dock påstår jag att kvalitén inte kommer sänkas nämnvärt, men marginalen kommer inte vara lika stor som det är inom skidskyttet över lång sikt.

Det enda jag aldrig kommer reka är amerikansk "sport", NBA, MLB, NHL eller NFL och liknande. Jag har försökt mig på den marknaden men jag lyckas ständigt sämre än en random apa som bara skulle peka. Så det är något jag lagt på is!

Annars önskar jag både mig själv och övriga lycka till och hoppas vi alla får en bra start med ännu bättre fortsättning! Ha det fint allesammans!

Om någon vill veta mer om mig som person är ni alltid välkomna att kontakta mig!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hillgarden (+5), Lazlo (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-18, 13:45   #10
Banned
 
Reg.datum: mar 2018
Ort: https://t.me/pump_upp
Inlägg: 12
Sharp$: 369


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej jag är ny här
tack ska ni ha robfri, CalPrim, maximalvinst, Nikelas och jonassjoland

ska rygga eran spel
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
CalPrim (+5)
Tontella är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-18, 13:47   #11
Banned
 
Reg.datum: mar 2018
Ort: https://t.me/pump_upp
Inlägg: 12
Sharp$: 369


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nikelas Visa inlägg
Hej alla sport och bettingintresserad

Hur når man framgång på lång sikt? Det är något man eftersträvar i finansvärlden. Det är också från den jag kommer ifrån. Mina tips bygger på såklart mina egna åsikter om just den specifika matchen men också utifrån ett långsiktlig tänk. Min bankrulle är på 100 000 kr och en enhet är då 1000 kr i min spreadsheet.

Jag är duktig på NHL och SHL men hittar också spel i andra ligor. Jag spelar också bandy. Ryska ligan och svensk bandy följer jag stenhårt. Jag lägger också en del andra spel på bland annat fotboll. Mitt mål är att få bankrullen att växa med så låg varians som möjligt och därför är mina bets oftast med 0,5 enheter eller 1 enhet. Med väldigt få undantag spelar jag 2 enheter.







det ser inte så bra ut dålig start Nikelas :(
Tontella är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td