Visa ett inlägg
Gammal 2018-03-12, 15:43   #6
CalPrim

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 3420
Standard

Vill börja med att säga att jag ser det som en stor ära att få reka här på Sharps och hoppas att jag kan bidra med mycket. Till vardags pluggar jag för tillfället på högskolan och har haft bettingen som en extra inkomst och för att inte vara tvungen att jobba under sommarmånaderna. Något som fungerat bra de första åren på min utbildning.

Mitt fokus kommer ligga på NHL som är den ligan jag har bäst koll på. Jag använder mig av en unitskala mellan 1-10 och spelar där värdet finns, ibland favoriter, ibland underdogs. Oddsen kommer variera pga detta. Jag kommer försöka få ut rekarna så tidigt som möjligt men ibland kommer det inte vara möjligt om exempelvis målvakterna inte är bekräftade än. Målet är runt 1-1.5h innan pucken släpps på tidiga matcher och senast 22:30 för nattens matcher.

Ett spreadsheet kommer komma upp som ni kommer hitta under mitt namn. Har ni frågor är det bara att skriva här eller skicka ett PM. Nu hoppas vi på en bra avslutning av NHL säsongen och ett grymt slutspel!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5), hillgarden (+5), Gotland (+5), Stall 4 (+5), holsso10 (+5), fidde (+5)

Senast redigerad av CalPrim den 2018-03-12 klockan 18:20.
CalPrim är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat