Visa ett inlägg
Gammal 2018-03-14, 20:11   #9
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Hej hopp alla!

Först och främst tack Lazlo med crew!

Så är det äntligen klart med det hela! Det känns bra och jag är lika taggad som alltid när det gäller spel, siffror, sannolikheter eller annat som min hjärna älskar att hantera! Där sitter min främsta styrka, att värdera odds, läsa mönster, ta snabba beslut och våga trycka innan allt är genomanalyserat! Intuitionen är ett vapen ibland - men det är inte enbart att förlita sig på den.

Som med allt annat krävs det oftast åtskilliga timmar för att bli bra på något! Jag vågar påstå att jag är bra på det jag kommer leverera här. Men ingen är perfekt och jag har svagheter som jag ständigt försöker minimera alternativt eliminera. Fördelen är att det inte kommer vara något som märks i rekarna här. Timmarna jag har bakom mig är åtskilliga och jag har de senaste tio åren lagt enormt med tid på att utveckla spelandet vad gäller värde och att slå både bolagen och den övriga massan! Det märks när jag pratar spel och sannolikheter med gemene man - men det är förbaskat kul att utveckla och hjälpa andra i spelandet faktiskt!

Förutom det rent matematiska så är jag bred vad gäller sport. Skulle det krävas så skulle jag göra allt som går för att slå bolagen vad gäller tredjeligan i kinesisk cricket. Som tur är kommer jag inte ge mig på det här på sidan - ännu åtminstone

Jag kommer istället framför allt leverera rekar inom skidskytte! Dessvärre är säsongen snart slut och jag håller tummarna att variansen är med mig så det börjar bra, för det är länge till jag kan få upprättelse inom skidskyttet sen. Förutom den här älskvärda sporten så går mitt travintresse i perioder! Ibland kan jag varenda startande häst i söder, medan det sen går månader då jag knappt ser ett enda lopp. Travet tar för mycket tid helt enkelt men intresset gör att jag oftast återvänder förr eller senare!

Utöver detta så är jag som sagt bred, och det kan komma rekar inom de flesta idrotter eller övriga evenemang. Dock påstår jag att kvalitén inte kommer sänkas nämnvärt, men marginalen kommer inte vara lika stor som det är inom skidskyttet över lång sikt.

Det enda jag aldrig kommer reka är amerikansk "sport", NBA, MLB, NHL eller NFL och liknande. Jag har försökt mig på den marknaden men jag lyckas ständigt sämre än en random apa som bara skulle peka. Så det är något jag lagt på is!

Annars önskar jag både mig själv och övriga lycka till och hoppas vi alla får en bra start med ännu bättre fortsättning! Ha det fint allesammans!

Om någon vill veta mer om mig som person är ni alltid välkomna att kontakta mig!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hillgarden (+5), Lazlo (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat