Visa ett inlägg
Gammal 2018-03-15, 13:58   #1
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 123

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-03-17 12:30 Anastasia Kuzmina (IBU World Cup)


2018-03-17 12:30IBU World CupAnastasia Kuzmina 1 FT 10 1.700

Anastasia Kuzmina vinnare av totala världscupen @ 1.70 (Marathonbet), insats 10 units (runt 5%)

Faktum är så tycker jag 10% av kassan fungerar lika bra på det här spelet!

För den som vill ha mer information så går det att läsa i min speldagbok. Jag har analyserat läget inför damernas sprint. Dock gick den tävlingen helt uppåt väggarna om vi jämför med min analys och läget har ändrat sig drastiskt.

När Kuzmina nu erbjuds till 1.70 är det ett väldigt bra odds!

Skillnaden mellan henne och Makarainen är nu 17 poäng till Kuzminas fördel och vi har en jaktstart som Kuzmina går ut i ledning i och allt sämre än 43 poäng där förvånar mig! Jag tror hon tar minst 54p där nämligen! Makarainen startar som nummer 40 och visst, hon kan säkert plocka placeringar upp till en 15e plats! Det ger isf 26 poäng men det vill jag tro är det mest optimala!

Då skiljer det som minst 34 poäng mellan dessa två och antagligen kommer det reella läget vara som så att Kuzmina har en ledning med runt 50 poäng! Det kommer då endast återstå tre deltävlingar och då ska hon inte kunna tappa en ledning med närmare 50 poäng. Framför allt inte eftersom i mina poäng ovan så är redan de två sämsta resultaten bortplockade!

Så ska ni ha 1.70 i odds är det snabba beslut för jag kan inte tänka mig att detta oddset finns kvar många minuter! Därav prioriterar jag ner mer information för att hinna få ut reken så snabbt som möjligt!

Detta är ett maxbet utan dess like!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat