Det måste finnas mervärde att åka ut till banan!
Inte fan åker jag ut och betalar inträde för att stå på en kall jävla uteplats eller på en plaststol i en halvkall inomhusläktare och gå på restaurang och bli pungslagen via notan för skitmat lockar heller inte!
Ölen är inte direkt svinbillig heller!
Den info man får från banan smattrar x 10 i ATG Live och där går jag mellan loppen om jag inte sitter klistrad då jag får se TVÅ eller fler banor samtidigt. Är så fallet hinner jag ändå på ett rent skithus, till min egen kyl för kall dryck eller bara gör något annat mellan varven! Jag har tillgång till MYCKET mer information inför loppen från datorn hemma!
OM travbanorna bjöd på prisvärd god mat, rimligt pris på alkohol. Varma sköna VIP-säten. Som någon sa en schysst sportbar. MASSOR av information - gärna exklusiv - och mer professionell travsport. DÅ skulle jag åka ut till banan! Det ska vara bättre, mer bekvämt och mer attraktivt att vara på plats!
Sen tjatar jag mig hes ofta för totalt döva öron om att ledande, styrande, aktiva och funktionärer måste börja behandla travsporten professionellt!!
HÅRDA tag mot amatörism som ger oss befängda autoomstarter DAGLIGEN! Undermålig utrustning som lallare tar med sig till banan som orsakar fördröjda starter. Tycker folk det är rimligt att hålla ett helt fält och hela travsverige i upp emot 10 minuter extra med allt vad det innebär gällande spelsäkerhet? Jag FATTAR INTE varför folk inte reagerar? Varför tas det inte upp bland styrande och domare? Varför i helvete protesterar inte spelarkollektivet? Att journalister inte reagerar vet vi - dom är knähundar och inte objektiva! Inför 2 minutersregel a la Speedway och STRYK den som inte är tillbaka till start inom 120 sekunder! I Frankrike och Australien finns reservdelar och sulkys bredvid banan och fel åtgärdas blixtsnabbt. Inga jävla amatörekipage som är inne i smedja och stall där inte!
Det finns MASSOR av göra och utveckla men det så länge travsporten behandlas med samma professionalism som ett bygdetrav blir det såhär...
Senast redigerad av doob den 2018-03-16 klockan 20:13.
|