Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-01, 12:50   #42
Philjay

Philjays avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3799

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Även Liverpools Lallana skadade sig nu direkt efter landslagsuppehållet. Detta gjorde att oddset på Loftus sjönk till 2.5.. Livermore ligger dock kvar på 3.00.. Men eftersom lallana är mer av en offensiv spelare så tror jag det kan öppnat dörren för ev Wilshere som verkade en bra bit utanför truppen på de senaste presskonferanserna.. Även Barkley som varit i frysbox både i chelski å i landslaget fick lite av en livlina. Ross står för tillfället i 17x på 365 (ej rekat andra sidorna).

Slängde in pengar på Molde att vinna Eliteserien till 7x på 365.. de har startat med 2 segrar när största konkurenten Rosenborg har tagit 1 p på 2 matcher. bet365 ändrade sitt odds senaste 19e mars och det kommer absolut ske en justering de närmsta dagarna ner till ca 4x.

Dag 7 av Snöbollen på Coolbet idag.. 6 personer kvar. Har satt den en gång innan och då fick jag dela med 2 andra. Har lite olika funderingar på vad jag ska lägga och det blir ev en dubbel idag.. men då tappar jag värdet på att hedgea ut så jag minst går +4k för veckan.

Förövrigt så sitter jag relativt stilla i båten och lägger en ca 1-2 bets om dagen. Känns bra nu under Påsktiderna så man kan fokusera på allt runt om kring.

Glad Påsk
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat