Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-16, 09:40   #31
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Map 2 började bra med båda FB och FD till King-Zone. Peanut fick sin berömda Lee Sin men har inte alls varit lika bra som han brukar, nervös? Map 2 ser tung ut, deras avbytare i toplane började bra men inte uttnyttjat sitt övertag och i långaloppet är det det som förstör för dom.

Likväl har Coolbet slutat med Livebet efter typ 5 minuter, hoppas att det är att dom är ovana med att LoL är igång, för om de tappar sina livebets, vilka kommer då ha?
365s är inte bra nog, inte heller nordicbet. Trist om bolagen inte fixar sina livebets!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-29, 12:49   #32
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Längesen jag gjorde en update, har dock haft fullt upp att betta aussie open och bli sambo.

Va med i en AussieOpen kampanj på coolbet där jag kammade hem 41k av 55k bonus, inte illa. Gick -ca 18-20k på spelen men det va inräknade i kallkylen .. Jisses vilka erbjudande de har ibland.

LoL har börjat igen, spelet är heeeeelt omgjort, jag har själv inte lirat det på 4-5 månader och det är nu en inlärningskurva som är trevlig, men det ska bli riktigt kul då jag förstått det som en mer action-fylld säsong. Småbörjat spelandet och hoppas få igång det på ritkgit under denna veckan.

Hoppas även att Live-spelen blir bättre på coolbet igen då de varit mediokert antala bet-offers.

Cryptona stått stilla senaste 2-3 veckorna, folk börjar dock få pengar igen så nu kanske skiten ökar igen? mitt spel på under btc u40% marketshare ser ljust ut.. 2 dagar kvar å det har inte varit nära linjen på länge =)

Liverpool har svikit hjärtat 2 gånger på raken, nästan så man kommer gå mot dom imorgon å lägga ett huddersfield spel då det är oinspirerat för tillfället.

YNWA
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-01, 11:07   #33
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Iskall för tillfället i både E-sport och vanliga bets.

E-sporten har svikit mig hårt med sjuka turnarounds men det känns mer som otur är dåliga spel så jag krigar på.. gäller att hålla fokus och kämpa på.. Coolbet har märkbart mkt sämre Bet-offers också så det är ju tråkigt.

Heja SKT
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-04, 18:46   #34
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sitter och kokar efter domarens jävla insats i liverpool- spurs... RÅNAR pool på 2 pinnar å ger spörs 1 pinne = 3 poängs diff av vad det borde vara på lagen, vansinne!!!

Får se om man ens orkar sig vara uppe å kolla superbowl efter detta... ijissses..
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-05, 14:42   #35
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gårdagens tilt satt fint efter liverpool - spurs. Mogen som jag försöker vara så la jag inte ngra bets alls under kvällen men testade lyckan på Pokerstars 12th jubileum för sunday million, (10m i potten). Åkte efter 4.5h på kk mot AA, SB mot BB. alltid trevligt med setups..

Dagen i ära tog jag tag i mitt LoL-spelande igen, och med lycka! förmodligen en av mina bättre dagar sen jag började betta (har iofs ökat insatsen med ca 5-10x sen jag började).. 9 spel, 9 vinster!

Är taggad till fortsättningen av vårsäsongen!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-06, 13:27   #36
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Och då va självförtroendet nere på 0 igen..
Haft flea 5.5-13 oddsare som gått ner till 1.2-2.5 i odds för att sedan inte sitta.. sista matche så grönade jag till å med ut (å de va tur det)..

Måste bara intala mig själv om att jag kommer lyckas sålänge jag bara fortsätter, jisses!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-15, 09:53   #37
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mums! Hanna! Mums!

La 4a st Winner spel på damernas skidskytte. Olsbux 45, Kuzminax8, Östbergx60 och Dahlmeier x2.3.
Östberg vann med kuzmina 2a och dahlmeier 3a! Olsbu låg låååångt bak med 5 miss.

Bra start på veckan och 14k + på loppet. tack och bock! Nu blir det storkalas på lördag!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-22, 11:30   #38
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hållt låg profil på sistonne, har varit upp å ner med bettandet men har nu mer pending bets än någonsin.. De flesta är på "squad selection" till vm.

Vill tycka att det finns mycket värde i dessa outrights då bolagen är långsamma på att uppdatera oddsen och förmodligen inte följer presskonferancerna lika slaviskt som jag.

Frankrike:
Att få 2.0 på Giroud (i ett deschamps lag) är gratis. Bara en skada som stoppar deschamps från att ta ut giroud, oavsett speltid i Chelski.

Spanien:
Saul Niguez till 1.85 är väldigt trevligt, han har en del rutin från landslagsspel, han spelar i spanska ligan (vilket är viktigt för få chanser i spanska landslaget) och han är nr 2 som defensiv innemitt, efter Busqets som just nu är skadad.. Saul lär starta i träningsmatchen mot Tyskland imorgon.
Arrizabalaga som 3e målis känns också väldigt vass. fick den till 1.95.. det är han degea å reina som varit i truppen den senaste tiden och i träningsmatchstruppen så är han en av 3 målisar, vore oväntat om någon annan fick hans plats.

Sverige:
Lagt på K-J Johnsson till 1.75, han har varit 3e målis i svenska truppen under större del av VM Kvalet. Halmstadsonen sa själv i en presskonferans att om han bara håller sig skadefri så är en biljett till russland väldigt trolig.
Gustav Svensson till 2.0.. Va en del av truppen som slog ut Italien. Spelade 80 minuter.. absolut så va det för Johansson gick sönder och att Ekdal också va skadad. Men som det ser ut så kommer Svensson, som gjorde det grisigt bra mot Italien, vara med i 23 manna truppen!

England:
Hart till 2.0, hans rutin talar för sig självt.. Pearce som är WH assisterande tränare sa också att Hart förmodligen kommer ha en stor roll i VM.. Detta tyder 1) WH kommer börja spela Hart igen. 2) hans rutin (som Gareth Southgate tryckt på) kommer vara nyttig för de yngre målisarna...
Gomez: Lagt till 3.5 och 2.65. Har haft en bra säsong i Liverpool, varit skadad på sistonne men efter att Rashford hade lekstuga med trent så kommer Gomez avsluta på högerkanten.. Kan även spela mittback och då england lirar en 3-4-3 / 3-5-2 så har han störa möjligheter att komma med i truppen
Jones: lagt till 1.72.. är förmodligen given i startelvan ifall han hinner tillbaka i startelvan.. är också han som kan få Gomez att inte åka med, så liten hedge är detta.
Ox: lagt till 1.9.. varit en stor del av laget som kvalade in till VM. har sen sin tuffare tid i arsenal å svår start i liverpool krigat till sig en plats i laget, kanske inte alltid som startare men vi alla vet hur Klopp roterar. Given!
Young: kan spela både väsnter å höger, på mitten eller som back. Har rutin som få i englands landslag och med Bertrand som är skadad och spelar i ett defenssvit kasst sutton samt Rose som knappt spelar i Spurs.. Young har stor chans på startplats!
Loftus-cheek: lagt till 2.75, finns nu på 4x.. la i november då han spealde i landslaget samt va riktigt dominant i CP.. åkte sen på en skada å har precis börjat komma tillbaka.. Inget spel jag tipsar om just nu men han har chans till att åka med, dock behövs det nog skador från andra spelre innan loftus får åka.

Ska bli jäkla kul med VM i sommar, har ni några tankar om diverse länders trupper?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
perry (+5)
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-24, 09:15   #39
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Efter första träningsmatchen för de större länderna:

Frankrike, Giroud startade och målade. Han är given i truppen om inte skada eller sexskandal ala Benzema kommer upp..
Har även fyllt på med Dembele till 1.9 efter att han lirat 25 min.. han är på högerkanten bakom mbappe å tävlar mot thavuin och coman.. Thauvin har gjort det jättebra i ligan å coman är skadad å på g tillbaka.. Men världens fjärde dyraste spelare ngnsin borde ha en plats ifall han håller sig hel å får speltid i barca!

Spanien
Saul fick 45 minuter vilka han gjorde bra! känns fortsatt given i truppen. Kepa spelade ej, DeGea är väldigt given som startande målis. Reina å Kepa ligger tight bakom.. Ända som kan ställa till kepa bettet är om Rico (sevillas målis) går å slår ut bayern på egen hand.. Kepa rankar jag som andra måliis i spanska landslaget.

England
Oxen känns given i truppen.. Spelade hela matchen med hendo i mittlåset igår och gjorde det bra! Förväntar mig att både hendo och Oxen byts ut till nästa match mot Dier och Cook/livermore.
Joe Gomez Startade men fick gå av efter bara 10 min pga skada.. Mkt tungt för honom och hans vm-drömmar.. Vi får vänta på rapporterna om han kan vara med i nästa kamp om några dagar men annars är det i Liverpool han får vinna sin plats till VM.
Hart satt väntat på bänk och lär inte ha ngt i denna samling å göra. Hans rutin väger dock tungt!
Young hoppade in på slutet och gjorde det helt ok, hans plats i truppen beror nog mer eller mindre på om det kommer skador eller liknande, börjar tveka mer å mer på detta bet.
Loftus: ej med i landskamsptruppen och lär få det svårt att ta en plats.

Sverige
Ej spelat sin kamp än, lirar ikväll mot Chile. Janne Andersson kommer nog använda sig utav 80% av uttagna truppen i dessa 2 matcherna. Men startelven för ikväll är: Sveriges startelva
Kristofer Nordfeldt
Mikael Lustig, Victor N. Lindelöf, Andreas Granqvist, Martin Olsson
Viktor Claesson, Sebastian Larsson, Gustav Svensson, Emil Forsberg
Marcus Berg, Ola Toivonen

Vilka ger indikationer på att Gustav Svensson är med i diskussioner om en startplats i vm om johansson å ekdal fortsatt är skadade.

Senast redigerad av Philjay den 2018-03-24 klockan 09:17.
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-26, 17:13   #40
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gomez är borta i 1 månad och hans plats till VM ser nu väldigt mörk ut. Tarkowski lär ta den platsen om han inte gör bort sig totalt imorgon. Tror man kan få rätt bra värde på honom för tillfället.. men jag avvaktar till imorgon.. gör han bort sig så kanske han kollar mot cahill/keane istället, men de chanserna ser jag som låga.

Sverige växlar helt elva mot rumäninen, jag passade på att lägga ett spel på Rumäninen till 2.62x pengarna.. Skönt å se Karl Johan Johnsson i målet så att han befäster sin 3e plats av målisarna. Janne sa även på presskonferansen att "jag håller kalle och nordfelt före jacob, så de får en varsinn chans i denna samling". Jag fyller på till 1.5 x pengarna på kalle i vm truppen

edit: även lagt ett spel på mexico mot kroatien då kroatien saknar sina största stjärnor.. Värt att veta är att jag vet inget om Mexico eller rumäniens trupp inför dessa matcherna

Senast redigerad av Philjay den 2018-03-26 klockan 17:14.
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 13:25   #41
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

England Trist med Gomez skada, det finns dock en chans om han är tillbaka snabbare än förväntat samt får speltid igen.. men jag tror det spelet är dött tyvärr.. Att Jack Wilshere inte fick vara med i träningskamperna pga skada talar bara gott för mig, då finns det en liten liten chans att Loftus får haka på!
Oxlade prisades högt efter träningskamperna och har sin plats i vm truppen gjuten.. är bara skador som kan sätta stopp!
Young den förmodligen mest versatila spelaren i engelska backlinjen.. kan spela vänster,höger samt som ytter.. Fick ok med speltid och jag tror han startar i Englands första match i Juni. Ingen spelare jag gillar efter alla år av svan-dyk, men finns det värde så finns det värde!
Hart fick ingen speltid i uppehållet.. Dock så ryktas det att han kommer att börja stå i WH igen. Pope som är största konkurent fick inte heller ngn speltid och har därmed 0 landskamper i fickan.. Pickford och Butland är inte heller särskilt rutinerade, Hart kommer sitta på flyget till ryssland om han inte tabbar sig ordentligt i West Ham.

Spanien: Varken Kepa eller Reina fick chansen bakom stolparna under landskamperna, och de lär de inte heller få under VM om inte DeGea bryter ett par ben.. Kepa sägs dock vara 2a bakom DeGea och hans plats känns trygg for now! Det som kan sabba det är om Rico slår ut bayern med sitt Sevilla å gör årtiondetsmatch!¨
Saul fick 35-45 min i varje match. En spelare som coachen både gillar och vet vad han får.. Lär inte starta men lär sitta på flyget! Tack o bock!

Frankrike Att Giroud gör mål i landslaget är inget ovanligt. och detta gjorde han även detta uppehåll.. Stor chans på start, 95% sannolikhet att han sitter på flyget mot Ryssland!
Dembele har det dock tuffare.. Såg blek ut mot ryssland. Slåss med Mbappe, Martial, Lemar, Thavuin, Payet osv osv.. Han behöver en bra vår i Barca för att sno åt sig en plats!

Sverige: Karl-Johan Johnsson fick starta mot Rumäninen och gjorde väl inga superräddningar eller tavlor (målet går att diskutera). Janne sa innan matchen att han håller båda karlle och nordfelt före rinne. Han sitter på planet om han inte skadas!
Gustav Svensson startade i "a-lagets" träningsmatch. och lär väl vara bakom både Abbe och Seb i ryssland. men en trogen krigare som Janne gillar!

Island Jag slängde även in ett spel på Runnarsson i isländska truppen till 2.0, dök snabbt till 1.45 så jag ser det som en slagen lina.. är förmodad 3e målis i island.


Snart drar ligorna igång igen och jag kommer hålla koll på så många av dom som möjligt.. Skador öppnar för skrällar, jag är taggad!!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-01, 11:50   #42
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Även Liverpools Lallana skadade sig nu direkt efter landslagsuppehållet. Detta gjorde att oddset på Loftus sjönk till 2.5.. Livermore ligger dock kvar på 3.00.. Men eftersom lallana är mer av en offensiv spelare så tror jag det kan öppnat dörren för ev Wilshere som verkade en bra bit utanför truppen på de senaste presskonferanserna.. Även Barkley som varit i frysbox både i chelski å i landslaget fick lite av en livlina. Ross står för tillfället i 17x på 365 (ej rekat andra sidorna).


Slängde in pengar på Molde att vinna Eliteserien till 7x på 365.. de har startat med 2 segrar när största konkurenten Rosenborg har tagit 1 p på 2 matcher. bet365 ändrade sitt odds senaste 19e mars och det kommer absolut ske en justering de närmsta dagarna ner till ca 4x.

Dag 7 av Snöbollen på Coolbet idag.. 6 personer kvar. Har satt den en gång innan och då fick jag dela med 2 andra. Har lite olika funderingar på vad jag ska lägga och det blir ev en dubbel idag.. men då tappar jag värdet på att hedgea ut så jag minst går +4k för veckan.

Förövrigt så sitter jag relativt stilla i båten och lägger en ca 1-2 bets om dagen. Känns bra nu under Påsktiderna så man kan fokusera på allt runt om kring.

Glad Påsk
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-01, 14:12   #43
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blev en dubbel på Häcken + Arsenal.. efter 41 minuter av spel på emirates så känns det LÅNGT ifrån att de ska vinna denna matchen. varken spelarna eller publiken bryr sig ett dugg om denna matchen.

Kämpa häcken, kämpa Arsenal
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-01, 16:04   #44
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Straffgudarna gav mig en snöbollsseger.. Häcken borde vunnit med ett par bollar men Arsenal va inte värda att vinna.. Klagar inte å 2a snöbollen är vunnen!

Nu får vi vara lite giriga å hoppas att de andra förlorar sin hehe
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-05, 18:40   #45
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Allez Allez Allez (!!!!)
'
Vilken seger i gårdagens CL kvart för Liverpool! Vilken inramning både på gatan och på Anfield. Vilken publik. Vilket magnifikt försvarsspel. Vilket måål av OX!

Spelmässigt så ligger jag lite lågt några dagar då jag ska till Budapest och vila upp vårnerverna inför en match på Ethiad.

Allez Allez Allez
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td