Det blev en efterlängtad vinst i seriepremiären, och det är inte alls något ont menat i att jag tror det blir bottenstrid, det är som du själv säger dåligt tålamod vilket behövs i en storklubb som Hammarby. Som vanligt fantastisk stämning och nu blev det seger så då är det väl SM-guldet klart :-) Två straffar är mer än ett lag kan få på en hel säsong.
Tycker inte första är en straff utan är utanför men det är en bedömningssak och det är alltid domarna som dömer, han har händerna ute men som jag ser det tar den ovanför armbågen som då inte är straff. Händerna var förvisso i korvkiosken och hämtade en korv med bröd så det kan lika bra vara rätt dömt Jag helgarderade på Europatipset och det var ju bra, och jag glädjes givetvis med er seger nu blir det lite svårare mot Göteborg borta i nästas omgång eller inte, IFK såg inte bra ut.
Jesper är bra och får han bara få styra så kommer det se bra ut i framtiden men han måste få chansen, han håller klass med Daniel Andersson men det är lite skillnad på pengarna i klubbarna.
Jag tycker inte du sågar utan det är sunt att man har olika tankar annars skulle det vara konstigt.
Som jag skrev jag vill absolut att Hammarby ska spela i allsvenskan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: CalPrim (+5)
|