Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-09, 09:13   #2
jonassjoland

Reg.datum: mar 2018
Sharp$: 1642

Jonassjolands Expertrekar
Stats: 71 - 79 - 3
ROI: 97.19%
Vinstprocent: 47.33%

Standard

Här kan man läsa rekar på bara fotboll (..och lite handboll )

Helgen blev en ok spel helg med 12 rätt på stryktipset, (blev en miss på Brighton spiken tyvärr.) och några bra rek som gick in.

Varför tar vi inte bort 10 rätt på stryktipset så det blir större utdelning på de som vinner pengar?

Tänk att du inte så ofta har 13 rätt och när du väl får det så är det 199 355 som ska ha 22 kr på tio rätt. Hämtar man ens ut dessa pengar om man inte spelar på nätet?

Oj så felanalyserat i matchen Real Sociedad - Girona, trodde på ett spel på x2 och det blev ju hela 5-1, dock satt ju över 2,5 mål. synd att man inte är nöjd med att bara spela ett spel. otroligt dåligt tänkt. Men för mig trots allt överraskande resultat även om Real fått upp farten hemma.

Nu hade ju Girona släppt in sex mål i två matcher nyligen, så jag trodde att de skulle klara av att stoppa blödningen men oj så fel det blev. Bara ta nya tag och titta framåt.

Idag är det ett bra utbud och spelalternativ i både allsvenskan och i superettan för att vara en måndag.

I allsvenskan igår, var det nog inte många som trodde på att Dalkurd skulle förlora och att Trelleborg skulle ta poäng , eller att Kalmar skulle ta alla tre mot Elfsborg.

idag MFF - AIK, jag kommer sticka ut hakan här och säga att MFF kommer vinna relativt enkelt. Då menar jag inte målmässigt utan dels i bollinnehav dels i målchanser.
Oddsen är för låga för att spela på 1:a så det blir ett annat alternativ när jag väl har gjort klart allt.

Ett annat bra spel är ju BP - Häcken just nu 1,86 på Svenska spel och det gäller sig att skynda sig att lägga spelet för jag tror att oddset kommer sjunka ner under 1,50 rätt snart. Det är ett bra spel med många parametrar som är för Häcken vinst ikväll. Fler olika spelalternativ ser jag som möjlighet.

På topptipset ser det inte helt enkelt ut ikväll, men skulle kunna tänka mig att Brage - Gefle är ett spik kryss. Svår match också i den Danska ligan som är med på topptipset. Kan det bli även ett x i denna match tro?

" Spelare växer inte på träd de växer här "
jonassjoland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat