Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-08, 08:24   #1
 
Reg.datum: mar 2018
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 1642

Jonassjolands Expertrekar
Stats: 71 - 79 - 3
ROI: 97.19%
Vinstprocent: 47.33%

Standard

Här kan man läsa rekar på bara fotboll (..och lite handboll )


En sportdagbok som mestadels koncentrerar sig på fotboll från alla världens hörn.. Och så lite handboll när det väl är säsong. Här kommer man kunna läsa rekar och övriga tankar om dessa sporter. Här är ni välkomna att dela era åsikter och idéer i en självklart trevlig ton.
jonassjoland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-09, 08:13   #2
 
Reg.datum: mar 2018
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 1642

Jonassjolands Expertrekar
Stats: 71 - 79 - 3
ROI: 97.19%
Vinstprocent: 47.33%

Standard

Här kan man läsa rekar på bara fotboll (..och lite handboll )


Helgen blev en ok spel helg med 12 rätt på stryktipset, (blev en miss på Brighton spiken tyvärr.) och några bra rek som gick in.

Varför tar vi inte bort 10 rätt på stryktipset så det blir större utdelning på de som vinner pengar?

Tänk att du inte så ofta har 13 rätt och när du väl får det så är det 199 355 som ska ha 22 kr på tio rätt. Hämtar man ens ut dessa pengar om man inte spelar på nätet?

Oj så felanalyserat i matchen Real Sociedad - Girona, trodde på ett spel på x2 och det blev ju hela 5-1, dock satt ju över 2,5 mål. synd att man inte är nöjd med att bara spela ett spel. otroligt dåligt tänkt. Men för mig trots allt överraskande resultat även om Real fått upp farten hemma.

Nu hade ju Girona släppt in sex mål i två matcher nyligen, så jag trodde att de skulle klara av att stoppa blödningen men oj så fel det blev. Bara ta nya tag och titta framåt.

Idag är det ett bra utbud och spelalternativ i både allsvenskan och i superettan för att vara en måndag.

I allsvenskan igår, var det nog inte många som trodde på att Dalkurd skulle förlora och att Trelleborg skulle ta poäng , eller att Kalmar skulle ta alla tre mot Elfsborg.

idag MFF - AIK, jag kommer sticka ut hakan här och säga att MFF kommer vinna relativt enkelt. Då menar jag inte målmässigt utan dels i bollinnehav dels i målchanser.
Oddsen är för låga för att spela på 1:a så det blir ett annat alternativ när jag väl har gjort klart allt.

Ett annat bra spel är ju BP - Häcken just nu 1,86 på Svenska spel och det gäller sig att skynda sig att lägga spelet för jag tror att oddset kommer sjunka ner under 1,50 rätt snart. Det är ett bra spel med många parametrar som är för Häcken vinst ikväll. Fler olika spelalternativ ser jag som möjlighet.

På topptipset ser det inte helt enkelt ut ikväll, men skulle kunna tänka mig att Brage - Gefle är ett spik kryss. Svår match också i den Danska ligan som är med på topptipset. Kan det bli även ett x i denna match tro?

" Spelare växer inte på träd de växer här "
jonassjoland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-09, 21:13   #3
 
Reg.datum: mar 2018
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 1642

Jonassjolands Expertrekar
Stats: 71 - 79 - 3
ROI: 97.19%
Vinstprocent: 47.33%

Standard

IF Brommapojkarna gjorde en Dalkurd


Ikväll blev det ännu en skräll när IF Brommapojkarna gick vinnande från sin hemmapremiär. Otroligt starkt gjort. Det går inte att vara topplag om man ska spela annorlunda och efter hemmalaget som BK Häcken gjorde ikväll. Som bästa lag på pappret måste man göra matcher oavsett hemma eller borta. Detta är lite Andreas Alm dilemma han är annars en bra tränare. Blev i alla fall rätt att Eric spelade och visade att det var fel att han inte blev uttagen i första matchen. Häcken var ju galet heta tre utvisningar.

MFF - AIK var en bra match men det var inte så bra som man kan förvänta sig att det ska vara mellan två så bra lag. Konstigt att MFF tar över när man får en utvisad. AIK var klart bättre än väntat. Mycket kamp och lite spel från båda lagen. MFF har en målvakt som inte håller hög klass. Sen hur kan man som mittback vara så klumpig som Brorsson var ikväll?

Mina livespelningar ikväll var katastrof det är konstigt när det väl går bra ett par dagar kommer det plötsligt en riktigt dålig dag och man får börja om igen.

Nu är det toppmatch imorgon och för den som vågar så är det fantastiska odds att Liverpool ska klara x2. Manchester City måste framåt. Det kan passa Liverpool. Dessvärre har jag lite farhågor att Manchester city kan vända. Det skulle bli en fantastisk match men jag ser gärna Jürgen total fotboll som vinnare. Blir att fundera hur men ska lägga spel.

Championship imorgon och många bra matcher att titta på. Nu gäller det att höja nivån jämfört med denna dåliga kväll.
jonassjoland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-10, 12:00   #4
 
Reg.datum: mar 2018
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 1642

Jonassjolands Expertrekar
Stats: 71 - 79 - 3
ROI: 97.19%
Vinstprocent: 47.33%

Standard

Här kan man läsa rekar på bara fotboll (..och lite handboll )


Efter gårdagens chock med BK häcken som förlorare, men jag själv som ännu större förlorare så har det varit en sömnlös natt. Jag hade tur att hitta Telstar till över 4 ggr pengarna när jag såg var det barkade och när live spelen flög ut i rymden. Det hade annars hade det varit en riktig katastrof kväll. Nu blev det en dålig kväll ändå och plötsligt ser inte April så bra ut.
Jag hoppas på en vändning ikväll. Så här börjar jag min rek som ni kan se hela på.
https://www.sharps.se/spreadsheet/jon...ndsexpertrekar

Samt även de övriga spelen som jag tror på ikväll.

Då var det dags för ännu en omgång i Championship, nu börjar det bli tajt och varje poäng räknas både i topp och botten. De som ligger mitt i och inte har något att spela för vill vinna och kör på utan att tänka så mycket, serien är slut för deras del, framförallt om man har bortaplan. Det bästa som finns är de sista omgångarna då man kan få in flera över 2,5 mål, alla vill framåt. Men vi är inte där ännu.
Givetvis tittar jag inte på en match där ett lag inte har något att spela för, det vore ju för enkelt! Det är ju egentligen galet, men som spelare letar jag alltid efter bättre odds och större alternativ, självklara inte det ultimata.

Ett spel på odds som ligger på ca 1,35, om det inte är ett Paralys spel är inte spelbart då insatserna för att vinna inte håller jämfört med chansen att förlora.
I dagens rek fokusera jag på en toppen mot botten match och det är
Fulham FC – Reading FC.
Spelar också denna match på min Spreadsheet en Parlay 3 spel. som ni kan se på min rek.
jonassjoland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td