Efter gårdagens chock med BK häcken som förlorare, men jag själv som ännu större förlorare så har det varit en sömnlös natt. Jag hade tur att hitta Telstar till över 4 ggr pengarna när jag såg var det barkade och när live spelen flög ut i rymden. Det hade annars hade det varit en riktig katastrof kväll. Nu blev det en dålig kväll ändå och plötsligt ser inte April så bra ut.
Jag hoppas på en vändning ikväll. Så här börjar jag min rek som ni kan se hela på.
https://www.sharps.se/spreadsheet/jon...ndsexpertrekar
Samt även de övriga spelen som jag tror på ikväll.
Då var det dags för ännu en omgång i Championship, nu börjar det bli tajt och varje poäng räknas både i topp och botten. De som ligger mitt i och inte har något att spela för vill vinna och kör på utan att tänka så mycket, serien är slut för deras del, framförallt om man har bortaplan. Det bästa som finns är de sista omgångarna då man kan få in flera över 2,5 mål, alla vill framåt. Men vi är inte där ännu.
Givetvis tittar jag inte på en match där ett lag inte har något att spela för, det vore ju för enkelt! Det är ju egentligen galet, men som spelare letar jag alltid efter bättre odds och större alternativ, självklara inte det ultimata.
Ett spel på odds som ligger på ca 1,35, om det inte är ett Paralys spel är inte spelbart då insatserna för att vinna inte håller jämfört med chansen att förlora.
I dagens rek fokusera jag på en toppen mot botten match och det är
Fulham FC – Reading FC.
Spelar också denna match på min Spreadsheet en Parlay 3 spel. som ni kan se på min rek.