Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-19, 08:04   #1
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

RAS College Football [Picks Information]


Nu på måndag börjar RAS att släppa sina college football picks tills 8 veckor in på säsongen när de tycker att linorna blivit allt för skarpa. Det speciella med RAS picks är att de omedelbart, säg 15-20 sek, efter släpp förändrar linorna. Så det gäller verkligen att vara snabb för att få samma linor som de spelar på. Därför kommer picksen först och främst släppas i chatten.

Stats från tidigare år finns här.

Jag har redan nu köpt in tjänsten (woho -$749) och kommer att släppa spelen i chatten så snabbt jag hinner efter att de blivit "releasade" på RAS sida.

Kommer också att få tillgång till deras "2nd half plays"-tråd som numera kommer att gynna betalande kunder mer. Mer info om dem här: 112-76 (59.57%)

Ni som är bekanta med RAS vet att guldgruvan för dem är college basketen som börjar i november, men de har även ett stabilt facit i CFB så det är bara att hoppa på tåget och tjäna lite cash på den ärligaste touten på Internet.

Mer info om tider för släpp kommer så fort jag får reda på det.

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av RAS
Plays will be released individually with a 2 1/2 minute interval between each play.

There will be an advanced warning sent via e-mail and text message approximately 10 minutes before every release to allow you time to prepare.

Release time is subject to change at any time due to market conditions and the availability of handicapping information. We expect to release all side plays between Monday and Wednesday of each game week and all total plays on Thursday. Special circumstances could require a few releases to come outside of these windows.

Second half plays will be sent via e-mail and text message during second halves of select games. Due to the volatile halftime markets and inconvenient nature of these plays, they will not be included in the official service record.
Så var beredda på först och främst måndag-torsdag. Bara hänga i chatten så får ni tag i spelen som snabbt levereras av Boone A.K.A "Lucky Look".

Edit2:
Citat:

First CFB side release will be delayed until Wednesday, Aug 25th at 1:00pm PST.
25:e augusti kl 22:00 gäller det alltså.

Citat:
VIKTIGT
Se på handicapper.net's sida då releasen för picks kommer så slipper vi 500 frågor som "Har RAS kommit, när kommer RAS?", auto kick införs om detta inte följs!!!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat