Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-24, 14:56   #3
Anonym
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Det ända de påstår är jag inte fullt verifierat mitt konto. Har som sagt gjort allt de bett om. De har inte informerat mig om någonting eller begärt något som jag inte har tillhandahållit.


"(04:28:34) Roy: Thanks
(04:28:37) Roy: One moment
(04:32:11) Roy: Jag har kikat på ditt spelkonto nu och det verkar som att ditt konto är under granskning av säkerhetsavdelningen.
(04:33:18) Vad innebär det? Varför har jag inte blivit informerad om det?
(04:34:22) Roy: Vi kommer att återkomma till dig.
(04:36:52) Gör det snarast, men en förklaring, det här är inte acceptabelt
(04:38:39) Roy: Tyvärr så har jag inte någon mer information kring detta. Det jag vet är att rätt avdelning kommer att höra av sig till dig
(04:39:18) Ok, märkligt att ni inte hört av er om detta tidigare
(04:44:59) Roy: Jag beklagar, men vi kommer att återkomma till dig.
(04:47:52) Roy: Då det inte har varit någon aktivitet i chatten på ett tag så kommer jag därför att stänga ner vår chatt. Om du har fler frågor eller funderingar så är du välkommen att ta kontakt med oss igen."



Sen hörde de aldrig av sig. Fick ingen ytterligare information Jag kontaktade dem idag och då gick det såhär:


"Chat started on 24 Apr 2018, 11:20 AM (GMT+0)
(11:20:23) I am not able to log in to my account. I was told you would get back to me but I have not heard anything for a very long time! This is not acceptable
(11:22:27) Klara: Hi there!
(11:22:33) Klara: Let me check this for you. Can you please provide me your account details: - Address - Username - Date of birth

(11:23:58) Klara: Thank you!
(11:25:21) Klara: I can see that your account has been closed down due to failure to verify. Your account will remain closed.
(11:26:07) What was the failure? I sent all requested documents and was told they were accepted
(11:27:17) Klara: I can see that you did not fully verify your account and therefore our security department closed down your account
(11:27:39) In what sense did not fully verify my account?
(11:28:06) I was told submitt address, id and credit card, which I did and they were all approved
(11:28:15) After that I was unable to log in
(11:28:30) And was told you would get back to me, but I have not heard anything
(11:30:51) Let me check this for you with responsible department.
(11:31:02) Thank you
(11:44:16) Klara: Our security department has closed down your account due to security reasons. Your account will remain closed.
(11:48:36) Please pay out my remaining balance to my credit card!
(11:49:47) Klara: You do not have a remaining balance on your account, it has been confiscated due to failure to verify.
(11:50:34) That is not acceptable. I will take this to your regulator, you can not just steal my balance
(11:50:48) Please send an account history to my email
(11:51:54) Klara: I am sorry to hear that. But if you wish to do so: https://www.mga.org.mt/support/contact-us/
(11:55:35) Klara: Since there has been no activity in the chat recently, I will now close the chat. If you have any further questions, then you are more then welcome to contact us again.
(11:55:36) *** Klara left the chat ***"




Efter ha sökt lite verkar det bli fler och fler fall som detta från Bethard.com.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat