2010-08-20, 13:25
|
|
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957 Speedway 2013Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00%
|
21/8 19:00 Thomas H. Jonasson Top3? JA! 4.50 @ UB - 5u
Satt och kollade lite på vinnarspelen under gårdagen som B365 hade släppt, de har 19.00/4.75, men vill man ha Top3-oddset så måste man även spela lika mycket på vinnare, därför avvaktade jag lite och nu har ju UB släppt ett likvärdigt odds på Top3 och där kan man lira utan att spela båda.
Ingen kan ha undgått att jag haussat THJ flertalet gånger senaste veckorna, förra tisdagen var han med om en krasch i Norrköping på Kråkvilan när hans Vetlanda mötte Vargarna på bortaplan. Han drabbades av en svår hjärnskakning och den kom inte lägligt, bara några dagar innan lördagens GP-tävling i Målilla. THJ hade ett WC till denna tävling och vägrade bomma den chansen, och med facit i hand. Ja, då gjorde han ju helt rätt. Han stod för en väldigt solid insats och visar att när han är som bäst så kan han utan tvekan mäta sig med världseliten i denna sport. Nu är det tänkt att han ska vara med och slåss om en permanent plats i nästa års GP-cirkus. Har han bra chans? Ja, det skulle jag nog vilja påstå att han har. Han är inte en kille som ger upp om han så ligger sist med ett varv kvar, han kör sitt race och räcker det inte så tar han nya tag! En riktig vinnarskalle, dessutom är han helt orädd ute på banan, han gör underbara omkörningar men ibland kanske det går "lite väl överstyr" och då går det som det gjorde förra tisdagen i heatet med Scott Nicholls. Hur som helst, detta är våran kommande storstjärna! Det är jag HELT säker på! Han har allt för att lyckas, och kan han göra det redan imorgon? Ja, då har han gjort det äckligt bra. 
Oj, blev ju en hel jävla roman. :o Nä, men ni fattar mitt resonemang. Det är bra förare med imorgon kväll, men att THJ kan hota, det är jag som sagt inte ett dugg tveksam på. 4.50 känns så pass bra att jag kliver in med medelstake! Privat kör jag även en liten slant på THJ som vinnare till 19.00 @ B365 också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Overkill den 2010-08-20 klockan 16:07.
|
|
|