Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-20, 12:25   #736
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

21/8 19:00 Thomas H. Jonasson Top3? JA! 4.50 @ UB - 5u
Satt och kollade lite på vinnarspelen under gårdagen som B365 hade släppt, de har 19.00/4.75, men vill man ha Top3-oddset så måste man även spela lika mycket på vinnare, därför avvaktade jag lite och nu har ju UB släppt ett likvärdigt odds på Top3 och där kan man lira utan att spela båda.

Ingen kan ha undgått att jag haussat THJ flertalet gånger senaste veckorna, förra tisdagen var han med om en krasch i Norrköping på Kråkvilan när hans Vetlanda mötte Vargarna på bortaplan. Han drabbades av en svår hjärnskakning och den kom inte lägligt, bara några dagar innan lördagens GP-tävling i Målilla. THJ hade ett WC till denna tävling och vägrade bomma den chansen, och med facit i hand. Ja, då gjorde han ju helt rätt. Han stod för en väldigt solid insats och visar att när han är som bäst så kan han utan tvekan mäta sig med världseliten i denna sport. Nu är det tänkt att han ska vara med och slåss om en permanent plats i nästa års GP-cirkus. Har han bra chans? Ja, det skulle jag nog vilja påstå att han har. Han är inte en kille som ger upp om han så ligger sist med ett varv kvar, han kör sitt race och räcker det inte så tar han nya tag! En riktig vinnarskalle, dessutom är han helt orädd ute på banan, han gör underbara omkörningar men ibland kanske det går "lite väl överstyr" och då går det som det gjorde förra tisdagen i heatet med Scott Nicholls. Hur som helst, detta är våran kommande storstjärna! Det är jag HELT säker på! Han har allt för att lyckas, och kan han göra det redan imorgon? Ja, då har han gjort det äckligt bra.

Oj, blev ju en hel jävla roman. :o Nä, men ni fattar mitt resonemang. Det är bra förare med imorgon kväll, men att THJ kan hota, det är jag som sagt inte ett dugg tveksam på. 4.50 känns så pass bra att jag kliver in med medelstake! Privat kör jag även en liten slant på THJ som vinnare till 19.00 @ B365 också.

Senast redigerad av Overkill den 2010-08-20 klockan 15:07.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 13:38   #737
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

21/8 19:00 M Zetterström v TH Jonasson (H2H) 1.90 @ UB - 10u
Oj, håller faktiskt THJ som klar favorit i denna matchup. Banan bör passa honom och Zorro gjorde svenskar både glada och mindre glada i World Cup som kördes i Vojens. I Race-offet så blev han bäste poängplockare totalt, men i finalen på samma bana så var han en megabesvikelse med sina 2p och blev faktiskt sämst i finalfältet tillsammans med britten Stead. I lördags körde båda dessa GP't i Målilla, Zorro nollade i fyra av sina fem heat och stannade på 3p medans THJ var ytterst nära en semifinal med sina 8p. Jag ser ingen anledning att inte backa upp den unge svensken här. Det som kan vara ett litet aber är att Zorro fått två innerbanor i lottningen medans THJ endast fått en, dock vet jag att THJ är en förare som är much better på att göra omkörningar, hamnar Zorro sist har han vanligtvis inte en chans. De möts i 10th och då står Zorro på blå och har THJ precis till höger, är den sistnämnde först i detta heat så ska denna matchup vara biff. Jag maxar här, det finns ju givetvis risk att det kommer bättre odds när Expekt, B365, Nordicbet m.fl. släpper sina odds men då är det som sagt bara att hugga, jag vågar inte vänta.

Senast redigerad av Overkill den 2010-08-20 klockan 15:07.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 15:07   #738
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

21:00 R Sweetman (Coventry) v N Kosciuch +2 (3-way) 2.15 @ B365 - 10u
Helt felsatt av B365, Sweetman har inte övertygat mig speciellt denna säsong, Kosciuch kommer få extraheat ikväll då Panthers kör R/R för NK Iversen! Här tvekar jag inte att trycka av ordentligt, tveksamt om B365 har kvar denna fram till matchstart vid 21:00!

Senast redigerad av Overkill den 2010-08-20 klockan 16:31.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 15:20   #739
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

21/8 19:00 F Lindgren v J Kolodziej (H2H) 1.90 @ B365 - 7u
Som ren helhet så är det fel favorit här, polacken har varit vassare sett överlag än vad Lindgren varit denna säsong. Ingen av dessa var speciellt bra i WC-finalen som körde i Vojens för ett tag sedan, dock var ju Lindgren verkligen en större besvikelse. Här måste jag testa spel på polacken, 7u testas!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 21:37   #740
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Kan detta vara den sämsta insatsen någonsin av Kosciuch?!

0,x,0

Sweetman har plockat 3,1,2...

Fy fan vilken fail detta var, tur ingen verkar ha ryggat spelet! Ställer mig i skamvrån..
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 21:53   #741
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av speedmagic Visa inlägg
Kan detta vara den sämsta insatsen någonsin av Kosciuch?!

0,x,0

Sweetman har plockat 3,1,2...

Fy fan vilken fail detta var, tur ingen verkar ha ryggat spelet! Ställer mig i skamvrån..
Nyss hemkommen från travbanan,där det blev ett fint plus i plånboken.Ska börja kolla nu på morgondagens intressanta GP-kval.Jag återkommer om en stund.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 00:20   #742
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

C.Harris vs N.K.Iversen @ 1.90 B365

4 u

Som ni kanske vet så är jag mycket svag för Hagamannen,(förlåt jag menade Harris,det är lika som bär varning på dom två)Iversen imponerade visserligen i Lag-Vm,men i min bok så är det ändå stor klasskillnad på de här två.Harris var dessutom en av de bästa förarna i Lag-Vm finalen,han trivs ypperligt på Vojens.Iversen gillar jag inte,han är väldigt fladdrig i sin åkning och det går hela tiden på lösa boliner.Vi ska heller inte glömma bort att den här tävlingen kommer att köras på de nya omtvistade ljuddämparna.
Där är det fördel Harris gentemot det övriga fältet,eftersom att han faktiskt har tyckt att hans motorer går fortare med dom.Iversens fladdriga stil kommer att göra honom ännu farligare än vanligt,med den nya ljudämparen.



A.Lindbäck vs G.Walasek @ 1.90 Unibet

4 u

Vojens är Antons favoritbana,det var här han så sensationellt vann GP-Challenge som 19-åring 2004.Efter det så har mycket vatten flutit under bron,och annat har flutit nerför Antons strupe..Men det var då det,framgången kom för snabbt och blev svår att hantera för supertalangen.Numera lever han ett stilla familjeliv,och har lärt sig läxan,hans stora mål är att bli världsmästare en dag.Och om det målet ska uppnås så måste han nog klara kvalet i morgon,det känns som att han har kommit till ett vägskäl i sin karriär,make or break.Jag tror att han har goda chanser att klara "cutten" på sin favoritbana,men världsmästartiteln kommer han han dock aldrig att vara i närheten av IMO.

Tycker Unibet har fel favorit i den här H2H;en,eftersom Walasek är på väg ner i karriären samt att han inte trivs på hala banor,Anton har ju också fördelen av att ha kört två supertuffa tävlingar på den här banan för bara några veckor sedan.

Det här är de två spel som jag tycker känns bäst just nu,får fundera lite mer under morgondagen och se om jag hittar något mer intressant.Tycker fortfarande att 9 ggr är ett fantastisk bra odds på Harris,därför lägger jag till en unit på honom som vinnare.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 00:31   #743
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Helt enig om Harris v Iversen. Kör själv 8u där.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 00:44   #744
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Jag vill så gärna att THJ också ska lyckas men jag är rädd att han kan köra bort sig.Mig veterligen har han aldrig kört på Vojens samt att han är en av de yngsta förarna i fältet.Jag kommer nog inte att lägga några pengar på honom i något spel,men blir så klart glad om han nu skulle lyckas.Och jag håller med dig speedmagic,den här killen är något extra.Så mycket smällar som han har fått,och ändå är orädd.Det påminner lite om Sajfutinov tycker jag.

Apropå Sajfutinov vem har inte glömt den här pärlan,undertecknad har faktiskt gjort likadant som Andersen,på den här banan fast i den andra svängen.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ndmsyi6k06s"]YouTube- Crash between Hans Andersen, Emil Sayfutdinov & Andreas Jonsson[/ame]

Senast redigerad av eddieh den 2010-08-21 klockan 00:54.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 00:57   #745
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Den vurpan är rätt kanon!

Senast redigerad av Overkill den 2010-08-21 klockan 01:04.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 01:04   #746
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av speedmagic Visa inlägg
21/8 19:00 Thomas H. Jonasson Top3? JA! 4.50 @ UB - 5u
Satt och kollade lite på vinnarspelen under gårdagen som B365 hade släppt, de har 19.00/4.75, men vill man ha Top3-oddset så måste man även spela lika mycket på vinnare, därför avvaktade jag lite och nu har ju UB släppt ett likvärdigt odds på Top3 och där kan man lira utan att spela båda.

Ingen kan ha undgått att jag haussat THJ flertalet gånger senaste veckorna, förra tisdagen var han med om en krasch i Norrköping på Kråkvilan när hans Vetlanda mötte Vargarna på bortaplan. Han drabbades av en svår hjärnskakning och den kom inte lägligt, bara några dagar innan lördagens GP-tävling i Målilla. THJ hade ett WC till denna tävling och vägrade bomma den chansen, och med facit i hand. Ja, då gjorde han ju helt rätt. Han stod för en väldigt solid insats och visar att när han är som bäst så kan han utan tvekan mäta sig med världseliten i denna sport. Nu är det tänkt att han ska vara med och slåss om en permanent plats i nästa års GP-cirkus. Har han bra chans? Ja, det skulle jag nog vilja påstå att han har. Han är inte en kille som ger upp om han så ligger sist med ett varv kvar, han kör sitt race och räcker det inte så tar han nya tag! En riktig vinnarskalle, dessutom är han helt orädd ute på banan, han gör underbara omkörningar men ibland kanske det går "lite väl överstyr" och då går det som det gjorde förra tisdagen i heatet med Scott Nicholls. Hur som helst, detta är våran kommande storstjärna! Det är jag HELT säker på! Han har allt för att lyckas, och kan han göra det redan imorgon? Ja, då har han gjort det äckligt bra.

Oj, blev ju en hel jävla roman. :o Nä, men ni fattar mitt resonemang. Det är bra förare med imorgon kväll, men att THJ kan hota, det är jag som sagt inte ett dugg tveksam på. 4.50 känns så pass bra att jag kliver in med medelstake! Privat kör jag även en liten slant på THJ som vinnare till 19.00 @ B365 också.
Citat:
Ursprungligen postat av speedmagic Visa inlägg
21/8 19:00 M Zetterström v TH Jonasson (H2H) 1.90 @ UB - 10u
Oj, håller faktiskt THJ som klar favorit i denna matchup. Banan bör passa honom och Zorro gjorde svenskar både glada och mindre glada i World Cup som kördes i Vojens. I Race-offet så blev han bäste poängplockare totalt, men i finalen på samma bana så var han en megabesvikelse med sina 2p och blev faktiskt sämst i finalfältet tillsammans med britten Stead. I lördags körde båda dessa GP't i Målilla, Zorro nollade i fyra av sina fem heat och stannade på 3p medans THJ var ytterst nära en semifinal med sina 8p. Jag ser ingen anledning att inte backa upp den unge svensken här. Det som kan vara ett litet aber är att Zorro fått två innerbanor i lottningen medans THJ endast fått en, dock vet jag att THJ är en förare som är much better på att göra omkörningar, hamnar Zorro sist har han vanligtvis inte en chans. De möts i 10th och då står Zorro på blå och har THJ precis till höger, är den sistnämnde först i detta heat så ska denna matchup vara biff. Jag maxar här, det finns ju givetvis risk att det kommer bättre odds när Expekt, B365, Nordicbet m.fl. släpper sina odds men då är det som sagt bara att hugga, jag vågar inte vänta.
Citat:
Ursprungligen postat av speedmagic Visa inlägg
21/8 19:00 F Lindgren v J Kolodziej (H2H) 1.90 @ B365 - 7u
Som ren helhet så är det fel favorit här, polacken har varit vassare sett överlag än vad Lindgren varit denna säsong. Ingen av dessa var speciellt bra i WC-finalen som körde i Vojens för ett tag sedan, dock var ju Lindgren verkligen en större besvikelse. Här måste jag testa spel på polacken, 7u testas!
Citat:
Ursprungligen postat av speedmagic Visa inlägg
19:00 C Harris att vinna? JA! 9.00 @ B365 - 5u
Har velat och velat tio gånger om på detta, men jag känner att det är ett måste att testa. Antagligen är britten väldigt nöjd att tävlingen körs med de nya ljuddämparna och det ger han en fördel då han varit klart bäst med dessa och han har t o m tyckt att cykeln går snabbare. Överodds IMO, borde vara neremot 6.00 som flera bookies erbjuder. Medelstake nöjer jag mig med!


19:00 NK Iversen v C Harris (H2H) 1.90 @ B365 - 8u
Som många andra bra rekare väljer jag att backa britten i denna H2H, håller den verkligen inte så jämn som bookies verkar göra. Harris är bättre på alla punkter och körde bra här i WC-finalen. Lägg till de nya ljuddämparna så är fördelen för britten påtaglig. Absolut fel favorit här, Harris ska vara 1.65/1.70-fav. här!


19:00 A Lindbäck v M Zetterström (H2H) 1.85 @ NB - 7u
Jag väljer att gå emot Zorro tungt denna kväll, har en stark känsla att det kanske inte kommer gå så bra för honom i detta GP Challenge! Lindbäck gjorde två mycket fina WC-tävlingar här för några veckor sedan och jag ser ingen anledning till att han inte bör vara favorit här. B365 har satt mer ärliga odds i denna matchup med 1.66 - 2.10.


19:00 TH Jonasson v L Madsen (H2H) 1.80 @ NB - 5u
THJ behöver jag inte skriva om här, känner jag. Madsen är en ung dansk som jag inte alls tror på i detta startfält! Förra säsongen så körde han in 14p i en seriematch i Danish Speedway League, men då ska sägas att motståndet han hade i denna match var mycket beskedligt så det förklarar poängskörden, tror det blir för tufft för honom här. Testar medelstake och litar på att THJ's formtopp fortsätter!


Det var allt för imorgon, nu blir det sova!
Summerar ihop mina spel i ett inlägg. Lycka till imorgon, Eddie! Harris vinnare och THJ tvåa?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 01:17   #747
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Jag ryggar dig på två av liren;

T.Jonasson vs L.Madsen @ 1.80 Nordicbet

3 u

A.Lindbäck vs M.Zetterström @ 1.85 Nordicbet

3 u

Jag satt och funderade på de här två spelen när jag rekade,men nu när jag så att säga ser dom på pränt,så inser jag vilka bra spel det är.Tack mannen du övertygade mig.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 13:42   #748
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Hitler Visa inlägg
Jag ryggar dig på två av liren;

T.Jonasson vs L.Madsen @ 1.80 Nordicbet

3 u

A.Lindbäck vs M.Zetterström @ 1.85 Nordicbet

3 u

Jag satt och funderade på de här två spelen när jag rekade,men nu när jag så att säga ser dom på pränt,så inser jag vilka bra spel det är.Tack mannen du övertygade mig.
Att det ska vara så svårt. Haha.

Hittade ett lir till som föll mig i smaken!

18:55 C Harris Top3? JA! 2.50 @ SvS - 6u
Inte ofta man finner värde hos "staten" nu för tiden, men här har vi iaf ett. Jag har redan tagit upp om britten i reken som vinnare, men även detta är ett bra spel. Kan ju nämna här att han avslutar med två innerbanor och det tror jag kan bli väldigt avgörande för kvällens tävling! Strax över medel investeras då detta borde ligga nere runt 2.30.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 15:28   #749
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Hittar du något mer skoj idag, Eddie? Jag nöjer mig nog med de 8 spel jag hittat som är uppdelade på hela 53u... Kan bli bra, kan bli katastrof!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 15:31   #750
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av speedmagic Visa inlägg
Hittar du något mer skoj idag, Eddie? Jag nöjer mig nog med de 8 spel jag hittat som är uppdelade på hela 53u... Kan bli bra, kan bli katastrof!
Jag funderar på att lägga ett platsspel på Harris oxå.

53u ojvoj,men men skulle det skita sig,så är det ju bara att rygga JvK i fortsättningen.Han snittar 53 u,per dag.

Jag kunde inte låta bli att klicka in på skojarens blogg,och där noterade jag att Zorro har STENHÅRDA heat ikväll.Medans Ulamek bara har MEDELTUFFA heat.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td