Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-20, 14:38   #737
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

21/8 19:00 M Zetterström v TH Jonasson (H2H) 1.90 @ UB - 10u
Oj, håller faktiskt THJ som klar favorit i denna matchup. Banan bör passa honom och Zorro gjorde svenskar både glada och mindre glada i World Cup som kördes i Vojens. I Race-offet så blev han bäste poängplockare totalt, men i finalen på samma bana så var han en megabesvikelse med sina 2p och blev faktiskt sämst i finalfältet tillsammans med britten Stead. I lördags körde båda dessa GP't i Målilla, Zorro nollade i fyra av sina fem heat och stannade på 3p medans THJ var ytterst nära en semifinal med sina 8p. Jag ser ingen anledning att inte backa upp den unge svensken här. Det som kan vara ett litet aber är att Zorro fått två innerbanor i lottningen medans THJ endast fått en, dock vet jag att THJ är en förare som är much better på att göra omkörningar, hamnar Zorro sist har han vanligtvis inte en chans. De möts i 10th och då står Zorro på blå och har THJ precis till höger, är den sistnämnde först i detta heat så ska denna matchup vara biff. Jag maxar här, det finns ju givetvis risk att det kommer bättre odds när Expekt, B365, Nordicbet m.fl. släpper sina odds men då är det som sagt bara att hugga, jag vågar inte vänta.

Senast redigerad av Overkill den 2010-08-20 klockan 16:07.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat