Visa ett inlägg
Gammal 2018-06-12, 11:03   #39
Lobo
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4965
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JeppeKP Visa inlägg
Detta erbjudande är ju riktigt lockande. Tycker inte det framgår helt om det bara är tillämpbart på första insättningen man gör hos dem eller om det är en insättning där man direkt i anslutning placerar trippeln?

Sen är kanske också följdfrågan om man är trygg med att de faktiskt krediterar 10k vid vinst (som är maxbelopp) och om det följer några omsättningsvillkor med denna kreditering. Någon som har erfarenhet och spelat/vunnit på denna trippel?
Jag ställde frågan i chatten för en tid sedan om det fanns något för aktiva spelare och blev hänvisad till denna bonus. Utgångsdatumet hade dock gått ut på den förra, men nu har de uppdaterat till den 25:e.

Frågade ånyo chatten igår och fick till svar att det var den senaste insättningen som gäller och precis som du skriver att man placerar trippeln direkt efter.

Tror inte det är några problem vid vinst att det inte skulle kreditera ditt konto, men det är vad jag tror. Finns inget omsättningskrav vid vinst när jag frågade nyss. Uppdaterade övriga frågor också.

Bonusvillkor:
1. insättning
2. placera minst en trippel med minsta odds 1.50 på varje marknad
3. vinner du får du insatsen i bonus.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
JeppeKP (+10)
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat