Visa ett inlägg
Gammal 2018-06-12, 23:06   #6
travanalys

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 258
Standard

Extremt svåra lopp och flera riktigt fina lopp också. Väldigt hög klass på t.ex. diamantstoförsöket och bronsdivisionen.

avd 1: Waffle stannade senast efter en invändig resa och var sist i mål. Gången före hängde han med very kronos till andrapriset men vet inte hur mycket det sa då exquisite sisu var fyra från dödens i samma lopp. Spetsfavorit men knappast favorit att vinna loppet. Johan kan säkert tänka sig att släppa också med tanke på senaste insatsen. 2 Early var bra vid vinsten efter tidig ledning och såg väldigt fin ut senast efter en mycket sen lucka, rätt favorit även om han inte är blixtrande iväg. 3 hade troligen varit rätt nära dom perignon senast om det löst sig, mycket krafter kvar efter ett invändigt lopp. Vann gången före också mot enklare hästar men det visade iaf att han fortfarande kan vinna lopp. Farlig om det löser sig och kan öppna. 4 har knallform och även han rätt startsnabb. 2 segrar på slutet och däremellan stenfast i rygg ledaren med mycket krafter kvar i ett lopp som ukubell jet vann. 5 exquisite tror jag kan vara rysligt startsnabb vid full laddning och nog främsta utmanar om ledning. Formen är nog hyfsad men frågan är om hon räcker. Smokey herman är bra i grunden och travade äntligen senast och hade nog varit på linje med mack dragan om han fått chansen. Dock svårt att tro att han ska trivas att gå bakifrån på vaggeryd men till 1% kanske man inte ska vara kräsen? Rank A: 2-4 B 3 C 1-5-10

Nu kom jag på att jag inte orkar skriva mer, första loppet tog längre tid än jag trodde att gå igenom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2), Basse (+2), Basse (+8)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat