Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-06-11, 20:57   #1
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5104
Standard

V86 i Smålandsskogarna


V86 på Vaggeryd
Ser ut som en svårtippad omgång med potential på hög utdelning.
Mina två bästa spikförslag
I Stayerloppet
14 Balfour
Avd 7
3 Bålsta Palema

Tips
Glöm inte att Peter Untersteiner brukar dominera på banan

Svårt att vinna ute i spåren på Vaggeryd, då det nästan känns
som det är nerförsbacke ala Jägersro i sista sväng för ledarhästen.
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-12, 13:15   #2
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 694
Standard

Hur blir loppen körda tror ni?

i avd1 tror jag Waffle har rätt god chans att hålla spets, med 2 i rygg sedan formerar sig loppet. Vad kan det gå 15 på varvet? tror waffle ha rätt bra chans att rinna undan till 17-19 procent. Funderar om det kan vara en spik, skall kolla i lopp arkivet om och om igen innan jag bestämmer mig..

vad tror ni om resterande lopp hur körs dem? vem tar spets, vem får rygg, dödens, andra ytter o.s.v på så sätt blir det lättare för oss alla att "kanske" hitta rätt hästar att singelstrecka samt gå kort i. ;=) kan ni räkna ut det så kan vi med stor sannolikhet lista ut vinnarna ;=)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-12, 16:10   #3
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 018
Sharp$: 14773
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Hur blir loppen körda tror ni?

i avd1 tror jag Waffle har rätt god chans att hålla spets, med 2 i rygg sedan formerar sig loppet. Vad kan det gå 15 på varvet? tror waffle ha rätt bra chans att rinna undan till 17-19 procent. Funderar om det kan vara en spik, skall kolla i lopp arkivet om och om igen innan jag bestämmer mig..

vad tror ni om resterande lopp hur körs dem? vem tar spets, vem får rygg, dödens, andra ytter o.s.v på så sätt blir det lättare för oss alla att "kanske" hitta rätt hästar att singelstrecka samt gå kort i. ;=) kan ni räkna ut det så kan vi med stor sannolikhet lista ut vinnarna ;=)
Gillar denna bana , kommer bli Spännade ju .. tror de står mellan 1-2 i första .Goop blir giftig med 2an där !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+2)
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-12, 16:27   #4
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37595
Standard

För närvarande har jag spik på Waffle som bör ha god chans att leda runt om. Balfour känns ju som en spik, men å andra sidan brukar det bli svårt för bakspårshästarna på Vaggeryd så jag ska fundera lite i morgon. Valborg Marje är också ett spikförslag för mig och jag tror på ledning runt om. Jag är dock inte klar med omgången på långa vägar.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-12, 18:23   #5
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13245
Standard

Omgångens skräll ZOKO LANE
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-12, 22:06   #6
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 91
Standard

Extremt svåra lopp och flera riktigt fina lopp också. Väldigt hög klass på t.ex. diamantstoförsöket och bronsdivisionen.

avd 1: Waffle stannade senast efter en invändig resa och var sist i mål. Gången före hängde han med very kronos till andrapriset men vet inte hur mycket det sa då exquisite sisu var fyra från dödens i samma lopp. Spetsfavorit men knappast favorit att vinna loppet. Johan kan säkert tänka sig att släppa också med tanke på senaste insatsen. 2 Early var bra vid vinsten efter tidig ledning och såg väldigt fin ut senast efter en mycket sen lucka, rätt favorit även om han inte är blixtrande iväg. 3 hade troligen varit rätt nära dom perignon senast om det löst sig, mycket krafter kvar efter ett invändigt lopp. Vann gången före också mot enklare hästar men det visade iaf att han fortfarande kan vinna lopp. Farlig om det löser sig och kan öppna. 4 har knallform och även han rätt startsnabb. 2 segrar på slutet och däremellan stenfast i rygg ledaren med mycket krafter kvar i ett lopp som ukubell jet vann. 5 exquisite tror jag kan vara rysligt startsnabb vid full laddning och nog främsta utmanar om ledning. Formen är nog hyfsad men frågan är om hon räcker. Smokey herman är bra i grunden och travade äntligen senast och hade nog varit på linje med mack dragan om han fått chansen. Dock svårt att tro att han ska trivas att gå bakifrån på vaggeryd men till 1% kanske man inte ska vara kräsen? Rank A: 2-4 B 3 C 1-5-10

Nu kom jag på att jag inte orkar skriva mer, första loppet tog längre tid än jag trodde att gå igenom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2), Basse (+2), Basse (+8)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-12, 22:51   #7
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 694
Standard

Svår omgång... Har kikat om och om igen i akriven... Men ändå svårt att greppa..

avd1.
Janus Tooma är också snabb ut, är waffle sugen på att släppa och få en bra rygg? var ju blek senast så ett rygg lopp är nog bästa tänkbara.. Vi kör utgång till 7%

avd2.
nr 7 tar spets men får nog svårt att stå emot nr 2 som är draget i loppet. Har sätt smällfin ut på slutet och vinner snart lopp. nr 3 kan också öppna bra och Bergh lär knappast ge något gratis om han kommer dit.

avd3
Daniel var lyrisk igår efter lite facebook snack. Han bombar mot tät nr 3 sedan blir han svårtuggad.. nr 2 står också på tur för seger.

avd4
Elliot är draget till 20 procent. Tokern är nr 1 som är inköpt från USA stall reden, får loppet?

avd5.
Har peter valt fel häst? Swiss gillas och den tar många i spurten, alla? nr 9 kan vara vass ibland, tokskräll? Prima Italia har vejo pratat gott om förr, 2 procent idag. Marje leder länge, med nr 1 i rygg. Divine vingel läge? Julia var grym senast, tidig igen. Dear Friend kommer från Johans formstall...

avd6
Versus as blir en svår nöt att knäcka om han klarar det svenska volt systemet. Vikens Hight yeild är en unghäst sjärna som börjar komma allt mer igen. Kan göra en del på vägen. passas! Son of God ser ut som en riktig häst, kan öppna och i spets säljer man sig dyrt?

avd7
Ragazza är omgångens roligaste drag, 3 ytter för att sedan krossa dem? var ute i en stentuff final senast och fick göra en del slitgöra i spåren, väntas en bättre resa i andra spår och Björn har knallform i stallet det såg vi på färjestad där han tog 4 av 6 segrar på v64 och 2 andra platser..

avd8
Örjan för hela slanten? Jag tror han har vettig chans att dirigera loppet runt om, för inte släpper han väl till favoriten? i spets är det inte enkelt att ta sig förbi. 20 procent är där jag vill ha honom. Vi spikar oss ur..

avd1. A 3 B 1-2-4-6
avd2. 2-3-7-10-11-12
avd3. A 2-3 B 1-4-5-6-7-8-9-10-11-12
avd4. 1-11-14
avd5. 1-2-4-9-11-13-14
avd6. 3-12-14
avd7. 6 Ragazza du sopra (2-3)
avd8. 2 Gear E (4-1)'

minst 1 A måste vinna..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2)

Senast redigerad av Klanke den 2018-06-13 klockan 12:48.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-13, 07:46   #8
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Waffle mycket snack om den hästen. Kommer ta spets och sen kommer tappa ja så är det godnatt. Tar inte ens med den...
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-13, 09:01   #9
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 728
Sharp$: 1518
Standard

Avd 3: Ceylon Dream med Classe såg väl riktigt fin ut senast. Kanske inte världens tuffaste motstånd då, men tog enkelt spets från spår 8 och stallformen är det väl inget större fel på. 10% i nuläget, annars fin på tvillingen.
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-13, 09:50   #10
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fri Visa inlägg
Avd 3: Ceylon Dream med Classe såg väl riktigt fin ut senast. Kanske inte världens tuffaste motstånd då, men tog enkelt spets från spår 8 och stallformen är det väl inget större fel på. 10% i nuläget, annars fin på tvillingen.
Tog enkelt spets senast men på Jägersro med en vinge som är vinklad så att spåren 7-8 är extra gynnade, doseringen är också kraftig nedåt lutande på jägersro så hästen fick säkerligen en bra skjuts både med dosering och vingen.
Får nog svårt att komma förbi nr 3 som Daniel trodde var en jäkla bra chans idag. Han tror han kan leda loppet runt om, (det sa han till mig igår på facebook)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-13, 10:07   #11
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 728
Sharp$: 1518
Standard

"Tog enkelt spets senast men på Jägersro med en vinge som är vinklad så att spåren 7-8 är extra gynnade, doseringen är också kraftig nedåt lutande på jägersro så hästen fick säkerligen en bra skjuts både med dosering och vingen."

Så var väl tanken med den vinklade vingen, men om jag inte minns helt fel säger väl statistiken att det inte blev så. Faktum är att inte många alls vinner från spår 7 och 8 (speciellt 8) på Jägersro längre, varför att vinna från 8:e på Jägersro måste anses vara riktigt bra.
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+1)
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-13, 10:10   #12
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Från Goops krönika i Aftonbladet. Skorycket på Wordfeud var nytt mot info på annat håll.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-13, 12:20   #13
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Detta är utan tvekan en av de mest svårlösta V86 omgångarna. Finns inte en enda stabil spik att luta sig emot. Alla favoriter lever farligt, väldigt jämnt motstånd i alla loppen.

Senast redigerad av Cyran den 2018-06-13 klockan 20:21.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-13, 12:26   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Ferrari River 7ggr på unibet, det lär man näppeligen få på banan. Kanske något för den som tror på denna, vi får si...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-13, 12:34   #15
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Detta är utan tvekan en av de mest svårlösta V86 omgångarna. Finns inte en enda stabil spik att luta sig emot. Alla favoriter lever farligt, väldigt jämnt motstånd i alla loppen.
Tänkte föreslå några icke-favoriter att överväga... men kollar strecken och de är visst favoriter i nuläget så det sket sig...

Jag tänker heller inte spika Paw till 40% (som säkert kommer ha en positiv trend till spelstopp dessutom) mot Julia, Swish Lane och framförallt Dear Friend.

Istället kan man ju ställa sig frågan om man kan tänka sig att spika Versus As.
Om ja, så kan man hoppas att den galopperar i starten vilket Goop varnar för och istället spika Vikens High Yield som säkerligen är en lika bra häst.
Man får inte samma kusk, men det borde inte skilja 37% iaf.

Bålsta spikade jag sist och kommer så göra igen även om den nu oxå är favorit.
Andra jag överväger är Early Pactol, M.T.Multo Bene, Pacific Face och Gear Extension.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td