Citat:
Ursprungligen postat av Trinity
Glömde och håller med dig Amaerilde, När du sa att Löw kommer satsa på fart och tyngd.
Mest så jag ej blir felförstådd!
Såg ett grammatiskt fel!
Och kunde blivit straff för Sverige, Såg så ut..
|
Hängde inte alls med på det grammatiska felet - om det var du eller jag som skrivit galet. Hittar själv alldeles för många fel hos mig när jag skriver och det stör mig.
Vet inte riktigt vad jag skulle missförstå heller.
Blev lite mer fart annars i passningsspelet från Tysklands sida men det finns mycket att arbeta på i försvaret - eller rättare sagt ska de inte slå bort bollar som de gjorde stundtals.
Citat:
Fan också! :(
2 - 1 till Tyskland..
|
Jag kände både en lättnad och en tomhet. Insåg åter hur grym sporten är. Under matchen mådde alla skit hela tiden oavsett vem man höll på. Sen i slutet och strax efter matchen kände alla en jäkla tomhet. Ena sidan med någon slags lycka och den andra sidan med en bitterhet. Svårt att glädjas helt efter sådana här slut. Grymhet när den är som värst i sagornas värld. Där brukar ju dock den svage vinna.
Citat:
Fel av mig, Hade spelat sammanlagt för 1800 kr
men fick tillbaks 2630kr..
men hade helst sett att det blivit 1 - 1
Känns jävligt surt!
|
Nettot blev 830 SEK plus? Ändå bra. Men satt hårt inne - fick själv bara push. Nu har både Sverige och Tyskland det hela i egna händer åtminstone. Sen ses vi i finalen helt enkelt