Visa ett inlägg
Gammal 2018-07-19, 11:39   #19
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
12 Dokonjo är en av de som kan en 12-tid. Spåret och okänd kusk gör att han inte blir spelad. Utom den som spelat en tia vinnare. Men han kommer inte att streckas av många på V75. Jag tar med honom på 3-4 streck.
Brons och högre divisioner på V75 är alldeles för jämna för att en kusk som Linderoth ska kunna vinna från spår 12. Än mindre från spår 12. Glöm att 1% är bra, ska vara 0,0%! Plats är en annan femma men även ett helt annat spel.

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
I lärlingsloppet tror jag mycket på tjejerna.

I första hand Anna-Isabell bakom Rafiki Fri, som i våras
gjorde riktigt starka lopp. Bra stallrapporter också.
Kan vara en chansspik till mycket rolig procent.

Även den mycket lovande Kim Moberg med lågstreckade Coffee UNG
skall hållas under luppen.
Tjejerna brukar ju underspelas rätt grovt ibland men inte i det här loppet ser det ut som, Rafiki Fri och några till tjejkörda är rätt påpassade. De senaste månadernas framgångar för Leo bland annat har nog gjort att spelarna lärt sig lite. Mobergs ser iofs ut att bli lite bortglömd. Och även Leos faktiskt, som kan smyga rätt länge därifrån!

Citat:
Ursprungligen postat av Stimmet Visa inlägg
Kan det vara rätt eller fel att plocka bort Silent Hill på systemet att den blir fast? Istället får med någon skräll från bakspår
Det är nog ingen dum idé, för den öppnar som en traktor och loppet är vidöppet. Väl investerade pengar på vem som helst i övrigt nästan. Förutom Issiah, den kan inte vinna.

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
Är Call me Keeper verkligen så klar som de flesta "experter" i
travmedia hävdar ? Var ju ett tag sedan han vann på svensk mark.
Rätt klar förstahäst, men inte klar för det. Zenit Brick ser ut att kunna bli en spelvärd spik där.

För övrigt en jävligt svår omgång på lördagen, jag kommer nog lämna den helt och istället från idag läsa in mig på söndagens V75. Övriga som hoppar på alla omgångar och är i slutet på en ölstinn campinghelg på Axevalla är tacksamma att spela emot då!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat