Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-07-18, 10:01   #16
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 115
Sharp$: 1239
Standard

1: 6 Bålsta Palema
2: 7 11 13 14
3: 1 2 4 5 11 12
4: 3 6 8 11 12 ............. U 11
5: 5 6
6: 1 3 9 11 12...............U 12
7: 8 Zenit Brick

Senast redigerad av Stimmet den 2018-07-19 klockan 14:28.
Stimmet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-18, 17:03   #17
Gus
 
Guss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 127
Sharp$: 1495
Standard

Är Call me Keeper verkligen så klar som de flesta "experter" i
travmedia hävdar ? Var ju ett tag sedan han vann på svensk mark.
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-19, 09:57   #18
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
Är Call me Keeper verkligen så klar som de flesta "experter" i
travmedia hävdar ? Var ju ett tag sedan han vann på svensk mark.
Absolut inte en klaring och jag kommer inte ens ta med den på mitt system.

Saxat från bloggen:

2 Call Me Keeper är distansgynnad och är den trolige favoriten? Men tyckte inte att det sprudlade form vid senast starten och jag tycker att två andra hästar spelmässigt är mer intressanta.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-19, 10:39   #19
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
12 Dokonjo är en av de som kan en 12-tid. Spåret och okänd kusk gör att han inte blir spelad. Utom den som spelat en tia vinnare. Men han kommer inte att streckas av många på V75. Jag tar med honom på 3-4 streck.
Brons och högre divisioner på V75 är alldeles för jämna för att en kusk som Linderoth ska kunna vinna från spår 12. Än mindre från spår 12. Glöm att 1% är bra, ska vara 0,0%! Plats är en annan femma men även ett helt annat spel.

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
I lärlingsloppet tror jag mycket på tjejerna.

I första hand Anna-Isabell bakom Rafiki Fri, som i våras
gjorde riktigt starka lopp. Bra stallrapporter också.
Kan vara en chansspik till mycket rolig procent.

Även den mycket lovande Kim Moberg med lågstreckade Coffee UNG
skall hållas under luppen.
Tjejerna brukar ju underspelas rätt grovt ibland men inte i det här loppet ser det ut som, Rafiki Fri och några till tjejkörda är rätt påpassade. De senaste månadernas framgångar för Leo bland annat har nog gjort att spelarna lärt sig lite. Mobergs ser iofs ut att bli lite bortglömd. Och även Leos faktiskt, som kan smyga rätt länge därifrån!

Citat:
Ursprungligen postat av Stimmet Visa inlägg
Kan det vara rätt eller fel att plocka bort Silent Hill på systemet att den blir fast? Istället får med någon skräll från bakspår
Det är nog ingen dum idé, för den öppnar som en traktor och loppet är vidöppet. Väl investerade pengar på vem som helst i övrigt nästan. Förutom Issiah, den kan inte vinna.

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
Är Call me Keeper verkligen så klar som de flesta "experter" i
travmedia hävdar ? Var ju ett tag sedan han vann på svensk mark.
Rätt klar förstahäst, men inte klar för det. Zenit Brick ser ut att kunna bli en spelvärd spik där.



För övrigt en jävligt svår omgång på lördagen, jag kommer nog lämna den helt och istället från idag läsa in mig på söndagens V75. Övriga som hoppar på alla omgångar och är i slutet på en ölstinn campinghelg på Axevalla är tacksamma att spela emot då!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-19, 13:26   #20
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Absolut inte en klaring och jag kommer inte ens ta med den på mitt system.

Saxat från bloggen:

2 Call Me Keeper är distansgynnad och är den trolige favoriten? Men tyckte inte att det sprudlade form vid senast starten och jag tycker att två andra hästar spelmässigt är mer intressanta.
Det kanske inte var toppform, men tufft motstånd och tufft lopp. Reden har absolut toppform på stallet och hästen har fått vila upp sig i 6veckor. Gick 1 sek/km snabbare än Platon i harpers och Platon måste således vara mycket vassare nu. Anna Mix såg iskall ut senast och har ingen form. OTP går alltid bäst på vintern och var tveksam senast. Slide so easy var dålig sist. Day or night in var fullständigt bedrövlig sist. Spring over vinner knappast i guld debuten. Zenit brick lär köras passivt när den vilat i 3mån. Så vem som ska kunna utmana förstår jag inte? Bra spik om den stannar på 45%!

Edit: Reden säger dessutom att hästen är behandlad sen senast, kommer trava bättre nu och känns toppfin!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+5)

Senast redigerad av Espo den 2018-07-20 klockan 07:37.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-19, 15:24   #21
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
I lärlingsloppet tror jag mycket på tjejerna.

I första hand Anna-Isabell bakom Rafiki Fri, som i våras
gjorde riktigt starka lopp. Bra stallrapporter också.
Kan vara en chansspik till mycket rolig procent.

Även den mycket lovande Kim Moberg med lågstreckade Coffee UNG
skall hållas under luppen.
Rafiki fri vinner nog inte här, fast man ska aldrig säga aldrig förstås. Men har hittills aldrig vunnit på V75. Inte Anna Isabella heller...
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-19, 22:28   #22
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag är inne på att spika Bålsta Palema då jag tror att den tar spets mot Arraw. Har du någon åsikt om startsnabbheten dessa två emellan?
Har inte den varit rent usel senaste starterna? Kördes invändigt senast men kunde inte ett piss när han fick luckan 300 kvar. Var kass näst senast också.

Nä, om den inte fått Bortelia eller nåt så är det nog bara att ställa av...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-19, 23:55   #23
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Kollat alla hästar i arkivet nu V75-5. Roheryn ser ut att vara i en klass för sig! Spikar normalt sett aldrig Jorma mer än när han kör Readly, nu tycker jag dock han kör en undantagshäst för klassen och det är bara att köra till spets och vinna!

Senast redigerad av Espo den 2018-07-20 klockan 07:38.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-20, 08:19   #24
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 018
Sharp$: 14773
Standard

Så inne på Linus boy i sjätte LR ska man låsa med Berghs amok ?
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-20, 09:34   #25
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37596
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Har inte den varit rent usel senaste starterna? Kördes invändigt senast men kunde inte ett piss när han fick luckan 300 kvar. Var kass näst senast också.

Nä, om den inte fått Bortelia eller nåt så är det nog bara att ställa av...
Nära fjolårets toppform säger tränaren. Ser att många räknar med Bålsta i spets, samtidigt som Arraw ska försöka komma rätt på det och hålla ut honom. Spik eller två hästar är det som gäller. Importedfrmdetroit gillar jag, men jag tror ändå inte att den vinner i morgon.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-20, 09:41   #26
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37596
Standard

Är Galante Olandese tillräckligt stark för att hålla ifrån sig Rushmore Face? Tror att en av dessa också är en spik. Rushmore står lite byngligt till och det gäller att det löser sig vettigt.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-20, 10:04   #27
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5199
Standard

Är det nån som har info om varför Day Or Night In kastade in handduken i ledningen senast? Art On Line vann från invändig position och lucka inne på upploppet...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-20, 10:07   #28
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37596
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Är det nån som har info om varför Day Or Night In kastade in handduken i ledningen senast? Art On Line vann från invändig position och lucka inne på upploppet...
Johan säger i intervjuer att han själv inte har något svar och därmed inte vet formen för dagen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-20, 10:11   #29
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nära fjolårets toppform säger tränaren. Ser att många räknar med Bålsta i spets, samtidigt som Arraw ska försöka komma rätt på det och hålla ut honom. Spik eller två hästar är det som gäller. Importedfrmdetroit gillar jag, men jag tror ändå inte att den vinner i morgon.
Då säger jag ”-Schas!” - och uppmanar tränaren att ta en titt till på senaste loppet.

Skulle inte förvåna om Isemannen brutalladdar till spets här, utan galopp är han förmodligen stenklar.

Sambuca Night höll väl riktigt bra senast, från dödens? Vettef-n hur man ska förhålla sig till Robert Bergh, verkar få bra årssiffror men rosar väl inte V75 direkt? Klart, på V75 är det inte bara att åka fram till ledningen, fuska bort ett varv och vinna bekvämt efter en 300-meters speed, men visst har han haft lite tunt på V75 på sistone?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-20, 10:20   #30
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37596
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Då säger jag ”-Schas!” - och uppmanar tränaren att ta en titt till på senaste loppet.

Skulle inte förvåna om Isemannen brutalladdar till spets här, utan galopp är han förmodligen stenklar.

Sambuca Night höll väl riktigt bra senast, från dödens? Vettef-n hur man ska förhålla sig till Robert Bergh, verkar få bra årssiffror men rosar väl inte V75 direkt? Klart, på V75 är det inte bara att åka fram till ledningen, fuska bort ett varv och vinna bekvämt efter en 300-meters speed, men visst har han haft lite tunt på V75 på sistone?
De körde preparé sist och har väl siktat på det här loppet som jag förstår.

Flemming ligger lågt på Victory, men honom litar jag inte alls på. Känns som tredje häst i loppet.

Bergh vet jag heller inte var jag har på V75. Han har ju vissa hästar som borde räcka till.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td