Visa ett inlägg
Gammal 2018-07-21, 09:01   #42
doob

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Mycket Sharps-surr om Dokonjo... Jag säger schas!

Hela Sverige säger schas till Urban Kronos - är ALLA fulla säger doob! Veckans bästa spik! Spets och slut!! En KANON!

I mitt program står det även spets och slut på On Track Piraten! Spets blir det och vem ska skapa överpace? Näää det blir hårt i mål men O.T.P håller undan med ett nödrop! Idag räcker 80% form!

Således är även den raka DDn klar! 20 ggr på den klara och när bilen släpper fältet har den sjunkit till 15 ggr men det är kanonodds ändå!

Untersteiners samtliga blir kraftigt överspelade! Hästarna sprudlar inte direkt av form! SCHAS röda kuskar!!

Någon på plats på campingen. Är Witasp till start? Vilken av hans hästar är spritsade och betalar helgen för hans enturage på campingen? Karln är usel tränare men brukar alltid av någon underlig anledning ha en överlägsen till glatt odds... Hmmm....

En annan reflektion med tanke på värmekrisen. Hästar är ju ofta väldigt känsliga för foderbyte. Jag vet travtränare som köper på sig dyr havre från norr till söder och tar det dom kommer över. Är det något som har påverkat resultaten än? Kommer effekten i höst? Om det kommer någon.